دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 13 May 2024

خدا از من نگذرد اگر بخواهم موضوعی را بخاطر مسائل خطی در خطبه های نمازجمعه بیان کنم و این خط و گروه های سیاسی جز نان و مغازه برای عده ی خاصی نیست . خط ما خط ولایت و رهبری است. دلمان میسوزد وقتی می بینیم که یک عده ای در داخل بیش از حد به دشمن خوش بین هستند…

امام جمعه شهرستان انار در خطبه های این هفته

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه این هفته ابتدا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ( تبریک روز پاسدار و روز جانباز) ،  با گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: ما هشت سال جنگ را با دست خالی اداره کردیم و پیروزی های بزرگی همچون فتح خرمشهر نصیب ما شد و این پیروزی درس های بزرگی برای مسئولین ما دارد از آن جهت که ما نباید در مقابل دشمن احساس ضعف و تانوانی کنیم.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص کشاندن جنگ ها توسط دشمن به مرز های ایران  گفت: آیا بها و ارزش آن را دارد  که ما نفتمان را صادر کنیم و  بتوانیم با دنیای امروز که اسیر آمریکای جنایت کار است تعامل داشته باشیم و درعوض  توانایی ها و داشته های خود را از دست بدهیم و فردا گرفتار شویم؟

حجت الاسلام ابراهیمی خاطر نشان کرد:چرا باید به امید باز شدن راه صدور نفت  به دشمن اجازه دهیم  از مراکز نظامی ما به بهانه بازرسی جاسوسی کند  و اطلاعات کسب کنند تا فردا خاک ما را ویران کنند و همان بلایی که بر سر افغانستان و عراق آوردند بر سر ما بیاورند.

امام جمعه انار تصریح کرد: خدا از من نگذرد اگر  بخواهم موضوعی را بخاطر مسائل خطی در خطبه های نمازجمعه بیان کنم و این خط و گروه های سیاسی جز نان و مغازه برای عده ی خاصی نیست . خط ما خط ولایت و رهبری است. دلمان میسوزد وقتی می بینیم که یک عده ای در داخل بیش از حد به دشمن خوش بین هستند.

وی در ادامه با اشاره به فناوری هسته ای گفت:بعضی در داخل میگویند ما چه احتیاجی به فناوری هسته ای داریم . واقعا این حرف بسیار ساده ای است. بعضی این حرف ها را از باب عدم اظلاع میگویند و بعضی واقعا ناجوانمردانه این حرف رامطرح می کنند. . اگر ما فردا همه ی آنچه را که در بخش هسته ای داریم بدهیم مطمئنا دشمن بهانه ی دیگری را پیش می کشد و آنها یقینا با ما سر سازگاری نخواهند داشت.

ابراهیمی افزود:در بحث غنی سازی بالای ۲۰درصد در بخش هوا و فضا ده ها نیاز داریم . در بخش ناو هواپیما بر باتوجه به مذاکرات انجام شده در لوزان و تعهداتی که تیم ما در مذاکرات داده است ،دستمان بسته شده است و نمی توانیم سوختمان را خودمان تامین کنیم . در دریا دستمان بسته است و با توجه به مذاکرات لوزان دیگر نمیتوانیم از زیردریایی های خود استفاده کنیم چون اجازه ی تولید سوخت آن را نداریم.در حوزه باستان شناسی و در حوزه کاربرد های صنعتی ، پزشکی ،کشاورزی و غذایی صد ها نیاز داریم که متاسفانه باید بگویم بر اساس تهدات لوزان دستمان بسته شده است.

امام جمعه انار در ادامه تصریح کرد:در حوزه تامین برق کشور بعد از انقلاب اسلامی ده ها سال طول کشید تا نیروگاه اتمی بوشهر راه اندازی شود و خود میتوانستیم سوخت آن را تامین کنیم اما مذاکرات لوزان دستمان را بسته است و دیگر نمیتوانیم خودمان سوختش را تامین کنیم و باید روسیه تامین کند و اگر بعد از ۵سال روسیه ما را تحریم کرد چه کنیم. ما تعهد داده ایم که حدود  ۶هزار سانتیریفیوژ فعال کنیم در حالیکه در همین نیروگاه اتمی بوشهر به حدود ۱۹۰هزار سانتیریفیوژ نیاز داریم و اگر شرایط به همین شکل باشد آینده  در تامین برق کشور با مشکل روبرو خواهیم بود.

ججت الاسلام ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: این حرف ها نباید باعث یاس و ناامیدی ما شود چرا که بزرگترین سرمایه و دارایی ما  همین جوانان مومن و انقلابی است. همانگونه که بعد از انقلاب ایستاده ایم میتوانیم در آینده بدون آمریکا  و بدون قدرت های ظالم و ستمگر زندگی خود را اداره کنیم.

دیدگاه کاربران

ح-ا-ا شنبه 23 می 2015 - 2:20 ب.ظ

فکرنکنم که تیم مذاکره کننده خدایی ناکرده قصد نارو زدن وخیانتی داشته باشند

ایوب یکشنبه 24 می 2015 - 11:11 ق.ظ

آیاناروزدن مهمترازاین اسراغ داری که تمامی داشته هائی که دراختیارمان بود ازدستمان رفت

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی