یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 12 May 2024

مچنین بمناسبت شب میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار به نمایندگی از پاسداران به چهارتن از پاسداران لوح تقدیراهداء گردید. و هدیه ای به رسم یادبود به مادر نمونه برادران بسیجی امیر و سعید حسینی نوه تقدیم شد…

۳۵

به گزارش انارما ، با همکاری هیئت امناء و گروه مقاومت بسیج و کانون فرهنگی مذهبی شهید عباس محمدمیرزایی جشن میلاد انوار کربلا پنجشنبه هفته گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء درمسجد حضرت ابوالفضل(ع) محله صفائیه برگزار شد با حضور خانواده محترم شهداء، پاسداران،جانبازان و آزادگان سرافراز برگزار شد.
این مراسم با  قرائت قرآن و خوش آمدگویی حجت السلام شیخ محمدحسینی نوه رئیس هیت امناء مسجد ابوالفضل(ع)آغاز  شد و با مولودی خوانی  علی حسینی نوه و شعر خوانی قدمعلی طوسی ادامه یافت.
 همچنین بمناسبت شب میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار به نمایندگی از پاسداران به چهارتن از پاسداران لوح تقدیراهداء گردید. و هدیه ای به رسم یادبود به مادر نمونه برادران بسیجی امیر و سعید حسینی نوه تقدیم شد.

تصاویر ارسالی از اسماعیل یعقوبی

۳۵

۱(۱)

۳۰

۲۹

۳۲

۵

۸

۲۱

۱۷(۱)

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی