دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 13 May 2024

قطعا ملت ایران دست کسی را که بخواهد اینچنین معاده ننگینی را با دشمن منعقد کند قطع خواهد کرد…

IMG_4883 - Copy

به گزارش انارما ،حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان انار با اشاره به وصایای امام خمینی (ره) در حفظ استقلال و عظمت کشور در مقابل بیگانگان گفت: امام بزرگوار در تمام لحظات زندگی بابرکتشان از ملت و امتش راضی بود .

وی افزود:اگر برخی از مردم از خط و مسیر امام خارج شدند مقصر بعضی از به ظاهر بزرگان کشور بودند که مردم را از راه امام جدا کردند.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد:راهی که میتواند گره های کوری که امروز در بحث مذاکرات ایجاد شده باز کند عمل به اندیشه ها و حرکت در مسیر  امام (ره) است.شعار نه شرقی و نه غربی حضرت امام تنها راه گشایش مشکلات ملت ایران است.

امام جمعه انار با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: آمریکا با بهانه مسائل هسته ای به میدان آمد و بیشترین کوتاهی ها را دولت مردان ما در این مذاکرات درمقابل آمریکا انجام دادند و حال کار بجایی رسیده که طرف آمریکایی میگوید شما توان نظامی تان را باید کم کنید و در واقع آنها میخواهند که ایران مانند سوریه ،عراق و لبنان ضربه پذیر باشد و دیگر مرد میدان مقابله با اسرائیل نباشد.

وی خاطر نشان کرد: قطعا ملت ایران دست کسی را که بخواهد اینچنین معاده ننگینی را با دشمن منعقد کند قطع خواهد کرد. قطعا ملت ایران در مقابل  فرد و یا گروهی که بخواهد مردم را از راه و اندیشه امام راحل منحرف کند خواهد ایستاد.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان با اشاره به کشف ۱۷۵شهید غواص گفت:اگر بعد از سال ها امروز پیکر ۱۷۵ شهیدی که دستشان را بستند و آنها را زنده به گور کردند اما در مقابل دشمن کوتاه نیامدند به وطن برمیگردد این رخ داد پیامی بزرگ برای ما دارد و آن اینست که ملت ایران با حفظ عظمت و اقتدار خود هرگز زیر بار حرف زور نمیرود.

دیدگاه کاربران

جانباز شنبه 30 می 2015 - 12:16 ب.ظ

روایتی منسوب به حضرت رسول(ص)است که اگر دوطایفه ازامت من صالح شدند امت صالح واگر فاسد شدند امت فاسد میشود علما وامرامتاسفانه درهشت سال گذشته امرا بادروغگوییها واختلاسها وخلافهای خود وعلما با حمایت از آنها باعث بدبینی مردم به نظام شدند

نام و نام خانوادگی شنبه 30 می 2015 - 5:02 ب.ظ

جواب به جانباززز , امرا وقتی دروغ بگویند که به عنوان نمونه روحانی می گفت صد روزه همه مشکلات اقتصادی حل خواهد شدالان بیش از هفت صد روز گذشته تازه نه تنها مشکلی حل نشده بلکه به برکت مذاکرات ذلت بار بر تعداد تحریمها هم اضافه شده بلکه بنزین هم به برکت تدبیر این آقایان شد هزار تومان , آن موقع علمایی هم مثل شیخ ا , ها , حمایت از این امرا هم میکند , یا اختلاسهای مهدی , ها , که حکم دادگاه اعلام میشود ولی پدر که عالم است میگوید حکم سیاسی است,مانمیخواهیم تاریخ رو ورق بزنیم و از خیانتهای مهاجرانی وزیر بی کفایت ارشاد و کدیور وموسوی و اشکوری و کروبی و مرعشی و,,,,,, نام ببریم که هنوز مورد حمایت بعضی از علما مثل شیخ ا ها هستند ولی صبر کن تا صبح دولت تدبیر و امید بدمد آنموقع خواهید دید علما و امرا کیانند.

نام و نام خانوادگی جمعه 5 ژوئن 2015 - 4:01 ب.ظ

در درازمدت مشخص خواهدشد.مسکن به جامعه تزریق کردن هنرنیست وبیچاره کننده وفلج کننده است.این دولت روحیه امیدونشاط رادمید.بعضی ازکشورهابرای همراهی رئیس جمهورشان حتی حاضربه علف خوردن هم شدندتامملکتشون پا بگیره.یک شبه راه هزارشبه رانمیتوان رفت

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی