یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 12 May 2024

حدادیان سپس به ماجرای دستگیری فائزه هاشمی در ایام فتنه پرداخت و گفت: واقعا در جریان فتنه دخترشان را همین جا (سپاه غرب تهران) آوردند. رسما دستگیر شد. رسما علیه نظام داشت تظاهرات می‌کرد. داشت حرف می‌زد و سخنرانی می‌کرد…

سعیدحدادیان

به گزارش انارما به نقل از فارس سعید حدادیان در دومین شب مراسم مناجات‌خوانی ماه مبارک رمضان در مهدیه امام حسن مجتبی در سخنان کوتاهی به حماسه باشکوه حضور مردم در تشییع پیکر شهدا اشاره کرد و به انتقاد از برخی اظهارنظرهای سیاسی پرداخت.

حدادیان در ابتدای این مراسم گفت: من دو سه کلمه دیشب صحبت کردم. چون شب جمعه است باز یک عده تازه آمده‌اند می‌خواهم حرف‌هایی بزنم و به مناجات برسم. دلیل اینکه از شب گذشته وارد این بحث شدم این است که می‌خواهم به شهدا ظلم نشود. برخی گفته‌اند که استخوان‌های مردم زیر بار تحریم خورد شده است! باید بگویم استخوان‌های ترکیده مردم همین تابوت‌هایی بود که مردم روی دوش‌شان گذاشتند و با این تجلیل تشییع کردند.

حدادیان تصریح کرد: ولی من چند تا حرف با جناب آقای هاشمی دارم. یکی اینکه در کربلای چهار فرمانده چه کسی بود؟ خودت بودی! سال ۶۵ شما فرمانده بودی. اگر واقعا دلت برای این مردم می‌سوزد سه چهار تا سوال من را جواب بده! یک: کدام عید به جای کیش پا شدی رفتی جبهه‌ها؟ این همه مردم رفتند سر زدند. چطور این مردم می‌روند به محل شهادت رفقایشان سرمی‌زنند؟ چطور این پدر و مادرها می‌روند به محل شهادت فرزندانشان سر می‌زنند؟ چطور این خواهر و برادرها می‌روند به محل شهادت عزیزان‌شان سر می‌زنند؟ شما می‌روی جت اسکی!؟

وی در ادامه ضمن اشاره به سوابق مواضع آقای هاشمی اظهار داشت: ما باور کنیم که شما دلت برای این مردم می‌سوزد؟ سال‌ها دعوای ما با آقای هاشمی این بود که مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) روی پایگاه زهدی که اسلام از مسئولین نظام اسلامی می‌خواهد دارند زندگی می‌کنند؛ تو چرا یاد نمی‌گیری؟ تو که داری چطور حالا یاد ندارها افتادی؟ از محاکمه مهدی؟ اتهاماتی که به ایشان (مهدی هاشمی) وارد است برخی‌اش مرتبط به همین تحریم است. بعد وقتی ایشان به این ارتشای به این بزرگی مشغول بود شما دلت برای مردم نمی سوخت!؟ (تکبیر حضار)

حدادیان سپس به ماجرای دستگیری فائزه هاشمی در ایام فتنه پرداخت و گفت: واقعا در جریان فتنه دخترشان را همین جا (سپاه غرب تهران) آوردند. رسما دستگیر شد. رسما علیه نظام داشت تظاهرات می‌کرد. داشت حرف می‌زد و سخنرانی می‌کرد. کلیپ‌هایش هم هست. همان شب به وساطت شما آزادش کردند. چرا نگذاشتید در بازداشت بماند؟ از شخص آقای شاهرودی بنده شنیدم که ما خواهش کردیم بگذارید ما اعمال قانون کنیم. ایشان (آقای هاشمی رفسنجانی) وساطت کردند و ما به احترام ایشان قبول کردیم. اگر قرار باشد روزی مردم با آقای هاشمی حرف بزنند این مردم در سینه‌هایشان خیلی حرف هست.

این مدیحه‌سرا و شاعر آئینی همچنین اظهار داشت: این دیگر خیلی آدم را می‌سوزاند که کسی که در دهه هفتاد این همه آدم را به اسم خصوصی‌سازی آواره و بدبخت کرد و عده‌ای در تعدیل نیروها بیچاره شدند، آن روز دلش برای کارگران کارخانه‌ها نسوخت!؟ روزهای عزا را در خاطراتش بخوانید و ببینید کجا می‌رود؟ خودت بخوان ببین در خاطراتت نوشتی کجا بودی؟ روز تاسوعا را کجا رفتی؟

سعید حدادیان با مخاطب قرار دادن هاشمی رفسنجانی گفت: همین یک سوال من را پاسخ بده که شما (هاشمی رفسنجانی) کدام دفعه یک سر به مناطق جنگی زدی؟ وقتی این همه آدم رفتند شلمچه و دوکوهه و فکه تو که فرمانده جنگ بودی، بلند شدی و رفتی کیش!؟ بعد می‌گویند تشییع جنازه را مصادره کردند. بله بنده هم موافق نیستم که یک نفر با زرنگ‌بازی و رندی برود آن بالا و بنشیند در جایی که جایش نبوده است. آنجا جای نوحه‌خوان‌ها بوده است.

وی در ادامه سخنانش به بیان انتقاداتی از برنامه‌ریزی مسئولین در مراسم تشییع شهدا پرداخت و گفت: مردم وسط این خیابان‌ها بودند. از افسریه بگیرید تا بهارستان. تازه اگر خوب مدیریت شده بود، که خوب مدیریت نشد. ما هم منتقدیم. اگر خوب مدیریت می‌شد بنده به شما می‌گفتم که چه خبر می‌شد. انگار یک عده تصمیم داشتند یک عده را اذیت کنند. و الا بستن خیابان‌ها که کاری ندارد. شورای تامین استان برای چنین تشییع جنازه‌ای باید جلسه بگذارند. من ساعت ۲ رفتم گشتی زدم و دیدم اتوبوس‌ها هنوز در میدان بهارستان است، گفتم خدا به این مردم رحم کند. در این دنیای پر تروریسم اگر در یکی از این ماشین‌ها چیزی گذاشته باشند خدا به خیر کند. جایگاه را دیدم که اصلا سیبل بود. ولی مردم خودشان مدیریت کردند.

وی ادامه داد: آقای هاشمی! شما بیایید این تابوت‌ها را روی دوش‌تان بگیرید. شما باید در این تشییع جنازه‌ها شرکت کنید. خانواده محترم و اولاد بزرگوارتان باید در این مراسم شرکت کنند. وظیفه کیست که در مورد شهدا حرف بزند؟ آقای هاشمی که فرمانده بوده در جنگ باید بیاید صحبت بکند یا دیگران؟

حدادیان همچنین اظهار داشت: من برای اولین بار این آقای زیباکلام را دعا بکنم. این بار ۵۰ درصد انصاف بخرج داد و گفت آقای هاشمی پنجاه درصد عوض شده‌اید! پنجاه درصد خیلی است که آن کسی که مرید شماست بگوید خیلی مهم است. من به صدا و سیما عرض می‌کنم سخنرانی‌های دهه ۶۰ و ۷۰ آقای هاشمی را از آرشیو بیرون بیاورید. این حرف‌هایی که الان می‌زند خیلی متناقض است با آن وقت‌ها. این حرف‌هایی که آقای هاشمی درباره امام می‌زند با آن وقت‌ها خیلی متناقض است. همین‌ها را اگر از تلویزیون هم نمی‌توانید پخش کنید، یک نسخه به خودش بدهید تا ببیند چقدر تغییر کرده است. متاسفانه نسل جدید آن حرف‌ها را نشنیده است.

حدادیان در ادامه با بیان مثالی از سیره امام در مقابل کشورهای ظالم و مظلوم پرداخت و افزود: به خود امام حسین(ع) به همین شب عزیز قسم! در روزهایی که روسیه اتحادیه جماهیر شوروی بود و قدرت زیادی داشت گفت ما همه این موشک‌هایی که به عراق داده‌ایم به شما (ایران) می‌دهیم. شما فقط کاری به افغانستانی که ما اشغالش کرده‌ایم نداشته باشید. امام گفتند نه، ما در همه جای دنیا حامی مظلومیم. این امام ما بوده است. از امام چیز دیگری می‌خواهی درست بکنی؟ نمی‌شود! امامی را که ۳۰۰ هزار شهید دارد شما نمی‌توانید عوض کنید.

وی با اشاره به سخنان اخیر یکی از مقامات در مورد وضع معیشتی مردم اظهار داشت: آن آقا می‌گوید بعضی‌ها از جیب مردم خبر ندارند! شما دلت واقعا برای مردم سوخته؟ شما کجا می‌نشینی؟ زندگی‌ات چطور است؟ استخر را نفر قبلی خراب کرد شما دوباره ساختید. می‌گویند فلانی باید گلف بازی کند و به استخر برود. شما بروید شنایتان را بکنید و جت اسکی‌تان را بروید. این حرف‌ها که در مورد جیب مردم می‌زنید از شما خنده‌دار است.

سعید حدادیان در انتهای سخنانش به ماجرای خانه‌نشینی احمدی‌نژاد پرداخت و گفت: اما این را هم بگویم که همین آقای هاشمی یک بار هم از نظام قهر نکرده است. آن آقا ۱۱ روز رفت نشست در خانه! این آقای موسوی که الان در حصر هست یک بار می‌خواست قهر بکند امام یک تشری زد که همه چیز جمع شد. حالا بعضی‌ها دنبال این هستند که مهره قبلی را دوباره زنده کنند. این نظام اینقدر ریشه دارد و رشد کرده است که کسانی که ۸ سال ۸ سال رئیس جمهور بودند دیگر جایی برای آمدن ندارند. یک عده هم دنبال پستشان هستند. فکر نکنید دنبال ساده‌زیستی آن آقا هستند. او نشان داد که چطور در مقابل ولایت می‌ایستد. حواس‌تان باشد کلاه‌تان را نبرند.

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی شنبه 20 ژوئن 2015 - 3:16 ب.ظ

اصلا این مراسم چه ربطش ب اینگونه سخنان/واقعا اینگونه دلواپسان……..

نام و نام خانوادگی شنبه 20 ژوئن 2015 - 4:23 ب.ظ

درود و صد بل هزاران درود

نام و نام خانوادگی شنبه 20 ژوئن 2015 - 4:24 ب.ظ

روشنگری کجاش بده؟

امیرحسین شنبه 20 ژوئن 2015 - 7:26 ب.ظ

سلام،منم چندسوال ازآقای حدادیان دارم؛میخوام بدونم چندبار رهبری رفتن منطقه های جنگی؟بااینکه رهبرمون تواون دوره رییس جمهوربودن پس چراایشون کاری نمیکنن که بگن اونم مثل مردم رفته جای شهیدشدن رفیقاش؟چندبارآقایان لاریجانی رفتن؟چندبارآقای حدادعادل رفتن؟وچندباربقیه آقایون رفتن؟شمامیخوایدآقای هاشمی روخراب کنیداین حرفاروزدیدیکمم منطقی باشیدتودوره جنگ همین آقای هاشمی بودن که کاری کردن که ایران پیروزجنگ تحمیلی باشند.خداکنه حرفام به آقای حدادیان برسه.باتشکر

نام و نام خانوادگی یکشنبه 21 ژوئن 2015 - 2:38 ب.ظ

حدادیان تو این مملکت چیکارس؟ خوردی و خوابیدی داری …

نام و نام خانوادگی یکشنبه 21 ژوئن 2015 - 2:40 ب.ظ

افرین به تو امیرحسین. اینا سرشون زیر برفه.
مثل رادیو فقط حرف میزنن
زنده باد هاشمی و خاتمی

ح-ا-ا یکشنبه 21 ژوئن 2015 - 3:07 ب.ظ

خودحدادیان آن زمان تمام هم وغمش جبهه وجنگ بود.اصلامرخصی توشهری هم نمی گرفت!!!!!!!

بیطرف یکشنبه 21 ژوئن 2015 - 5:00 ب.ظ

مداح چه کارش به سیاست ودولت ببینن مال واموال خودش چه قدره

ناشناس دوشنبه 22 ژوئن 2015 - 8:06 ق.ظ

همه بدخواهان بدانند هاشمی زنده است تا انقلاب زنده است /این یعنی اینکه هاشمی نمیگذارد انقلاب بمیرد /اگر نتوانست بدانید این دیگر انقلاب نیست این فقط حکومتی است در دست اقلیت که اخر هم ندارد وزود تمام میشود

ناشناس دوشنبه 22 ژوئن 2015 - 8:30 ق.ظ

طبایی: بسیاری از متدینین افکار مردم را خراب کرده‌اند
شنبه, خرداد ۳۰, ۱۳۹۴, ۱۵:۰۶
سیاسی
۲ comments

طباطبایی: بسیاری از متدینین افکار مردم را خراب کرده‌اند

استاد مشهور اخلاق با حضور در یکی از برنامه های تلویزیونی شبکه خبر گفت: بسیاری از افراد که اسمشان متدین است و به دید دینی به آن ها نگاه می کنیم، افکار را خراب کرده اند و متوجه نیستند که که در حال انجام چنین کاری هستند.

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی به اشاره شعارهای نادرست و ناصواب جریان های تندرو درباره مذاکره کنندگان هسته ای اشاره و تصریح کرد : تندروهایی که با شعارهای خود دل مردم را خالی و آنها را پریشان می کنند ، عزت اسلام را نمی خواهند و مرتکب گناه کبیره می شوند.

وی افزود: من به آقای ظریف وزیرخارجه پیام دادم که شما قدر خود را بدانید، وقتی درخت پربار باشد با سنگ بیشتر آن را می زنند، شما مثل درخت گردو پربارید.

سیدمهدی طباطبایی اضافه کرد: درود خدا بر همه عزیزان مذاکره کننده هسته ای باد؛ انشا الله زودتر موفق شوند.

وی تصریح کرد: تندروها باید بدانند که دل مردم را خالی کردن گناه کبیره است، آخر چرا دل مردم را خالی می کنید؟

ناشناس دوشنبه 22 ژوئن 2015 - 8:57 ق.ظ

به گزارش پارسینه؛ در مطلبی که در این سایتها نوشته شده آمده است: سعید حدادیان در شب دوم ماه مبارک رمضان، در هیئت رزمندگان اسلام غرب تهران گفت: ما باور کنیم که شما دلت برای این مردم می‌سوزد؟ سال‌ها دعوای ما با آقای هاشمی این بود که مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) روی پایگاه زهدی که اسلام از مسئولین نظام اسلامی می‌خواهد دارند زندگی می‌کنند؛ تو چرا یاد نمی‌گیری؟ تو که داری چطور حالا یاد ندارها افتادی؟ از محاکمه مهدی؟ اتهاماتی که به ایشان (مهدی هاشمی) وارد است، برخی‌اش مرتبط به همین تحریم است. بعد وقتی ایشان به این ارتشای به این بزرگی مشغول بود، شما دلت برای مردم نمی‌سوخت!؟

این صحبت های زیبای جناب حدادیان، ما را کنجکاو کرد تا سری به اینستاگرام پسرش بزنیم. وقتی کسی فرزند فردی را متهم به ریخت و پاش می‌کند، حتما قوت غالب فرزندش خرما و نمک در معیت نان جو می‌باشد. جناب آفای حدادیان، شما که از منبر مقدس حضرت امام حسین (ع) به ابراز احساسات شخصیتان می‌پردازید، احتمالا از خانواده ساده‌زیست خود نیز خبر دارید. دلمان می‌سوزد، که می‌خواهید پرچم مبارزه با اشرافیت را به دست بگیرید، اما خودتان از اشرافی‌گری‌های خودتان، بیم و ترس ندارد. جناب آقای حدادیان! بهتر است شما به مراسم تولد خود در فرخزاد بپردازید، تا ژست‌های ضد اشرافی‌گری. ضد اشرافیت‌بودن، ارزشی است که فقط به سخن گفتن نیست و باید به زندگی افراد سرایت کند. جناب آقای حدادیان، ما باور کنیم که شما دلت برای این مردم می‌سوزد؟ و در پایان این نکته متذکر شوم که رطب خورده، منع خرما نمی‌کند!

ح-ن-ع-ی دوشنبه 22 ژوئن 2015 - 9:07 ق.ظ

خود اقا سعید اگه جایی بره مداحی اونهم واسه امام حسین یه پول قلمبه در پاکت بهش نگذارند دیگه میره؟؟؟؟؟؟
خدایا باطن ما را اصلاح کن

ح-ا-ا سه‌شنبه 23 ژوئن 2015 - 12:21 ق.ظ

راست میکه به والله.تازه اونم باپذیرایی خیلی عالی

مسلمان جمعه 26 ژوئن 2015 - 11:06 ب.ظ

آقای حدادیان آیا شما حاضریدبه خاطرامام حسین یک جلسه مداحی پول نگیرید؟

محمد شنبه 27 ژوئن 2015 - 10:33 ب.ظ

آقای حدادیان اگه به این صحبت ها دامن نزنه نون شبش رو از کجا بیاره….

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی