جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 10 May 2024

تاکنون دفتر امام جمعه انار بیماران قلبی و صعب العلاجی از سطح شهرستان انار که هزینه های درمانشان بالا بوده به این موسسه معرفی کرده است و این موسسه مساعدت های شایانی در این خصوص برای درمان بیماران داشته است….

IMG_7439

به گزارش انارما ، بانیان موسسه خیریه زنجیره امید در نماز جمعه انار حاضر شدند تا با اهدای قلک های مخصوص هدایای مردمی را برای درمان بیماران صعب العلاج جمع آوری کنند.

لازم بذکر است مؤسسه خیریه زنجیره امید یک مؤسسه خیریه است که از سال ۱۳۸۶ در ایران فعالیت می‌کند. این مؤسسه در زمینه درمان کودکان (زیر ۱۸ سال) محروم و نیازمند در رشته‌های پزشکی ارتوپدی ،قلبی و ترمیمی فعالیت می‌کند و شعبه ای از این موسسه از سال ۸۸در رفسنجان دایر می باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه انار در نمازجمعه این هفته با تمجید از این موسسه گفت: تاکنون دفتر امام جمعه انار بیماران قلبی و صعب العلاجی از سطح شهرستان انار که هزینه های درمانشان بالا بوده به این موسسه معرفی کرده است و این موسسه مساعدت های شایانی در این خصوص برای درمان بیماران داشته است.

وی از مردم خواست تا با همکاری با این موسسه در این کار خیر سهیم باشند.

علاقمندان برای شرکت در این طرح خیریه و دریافت قلک با این شماره تماس حاصل فرمایند:۰۳۴۳۴۳۸۰۵۳۵

شماره جساب بانک ملی:۰۱۰۵۸۵۰۱۳۴۰۰۵

IMG_7439

IMG_7436

IMG_7441

IMG_7444

 

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی شنبه 27 ژوئن 2015 - 10:07 ق.ظ

تا با *اهـــــــــــــدای* قلک های مخصوص هــــــــــــدایای مردمی را برای درمان بیماران صعب العلاج *جــــــــمــــــــع آوری* کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مدیر شنبه 27 ژوئن 2015 - 11:18 ق.ظ

با سلام
منشور اینست که قلک ها به افراد مقتاضی اهدا میشود و بعد از مدتی معین قلک ها پس گرفته خواهد شد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی