پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

آیا فرار ۸۰هزار میلیارد تومانی ،واردات بی رویه خودروهای لوکس در دوران تحریم و پرداخت معوقات ده ها میلیاردی بانکی را دولت نمیتواند مدیریت کند؟ اینهاست که کمر ملت را خم می کند نه تحریم ها…

IMG_4887 - Copy

به گزارش انارما ،حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطیه های نماز جمعه این هفته ابتدا با اشاره به در پیش بودن شبهای قدر و تسلیت شهادت امام علی (ع) گفت:شب قدر  شبی است که پیامبر اکرم و ائمه معصومین آن را گرامی می داشتند و این شب ،شب برکت و رحمت تا طلوع صبح است. شب قدر را خداوند صراحتا اعلام نکرده چرا که این شب ارزش آن را دارد که آدمی در تمامی سال شب زنده داری داشته باشد.

وی در خطبه دوم با اشاره به سخنان هفته گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده های شهدا که تصریح کرده بودند (بزک کردن چهره ی هیولایی آمریکا خیانت به ملت است ) گفت: اگر قرار باشد ملت دشمن خود را نشناسد این چالش بسیار خطرناکی برای آینده کشور است. بجای بزک کردن چهره ی آمریکا برای ملت، از خطرات این دشمن بدطینت بگوییم . دشمنی که از اول انقلاب تا به امروز لحظه ای از دشمنی با ملت ایران کوتاه نیامده است.

وی افزود: ما چه در مذاکرات هسته ای بتوانیم حق خود را از آمریکا بگیریم و چه نگیریم ملت ایران دشمنی کینه توزانه آمریکا را فراموش نخواهد کرد.

امام جمعه انار تصریح کرد: تحریم های گسترده ای که امروزه چیز تازه ای نیست ، متاسفانه ورد زبان برخی از مسئولین ما شده است و ما نباید این نکته را فراموش کنیم که این تحریم ها هم به سهم خودش فرصت بسیار طلایی بود برای ساختن ایران اسلامی.

وی افزود: ما باید ظرفیت های درونی خود را همچون :سرمایه جوانان متخصص ،منابع سرشار طبیعی ، اقتصاد پویا و قابل رشد را قبل از تحریم ها ببینیم . گره زدن آب خوردن مردم ،مشکل ازدواج جوانان و حتی سینمای ایران به تحریم ها جز گرا دادن به دشمن سود دیگری ندارد.

ابراهیمی اظهار داشت:مطمئن باشید دشمنان ما که امروز بر سر میز مذاکره هسته ای نشسته اند از ادامه تحریم ها مایوس شده اند  و از طرفی مقاومت ملت را دیده اند و بخاطر داشته های ما از جمله :داشتن قناوری هسته ای ،تولید اورانیوم ۲۰درصد است  که دشمن مجبور به نشستن بر سر میز مذاکره است.

وی افزود: البته تحریم ها آسیب ها فراوانی به مردم زده است و این قابل انکار نیست اما به براستی این تحریم های سنگین از کجا آغاز شد ؟ این تحریم های سنگین از زمانی آغاز شد که جنایت کاران خودفروخته فتنه ۸۸ به دشمن گرا دادند و گفتند: اگر میخواهید ایران تسلیم شود تحریم ها را سنگین تر کنید.

امام جمعه انار تصریح کرد:چرا در زمانیکه با دشمن بر سر میز مذاکره نشسته ایم بگونه ای سخن بگوییم که دشمن احساس موفقیت کند ،کسانیکه در دولت های نهم و دهم شعار می دادند مشکلات کشور بخاطر تحریم ها نیست و بخاطر فقدان مدیریت است ،امروز تمام مشکلات کشور را به تحریم ها گره میزنند و این جوانمردی نیست.

وی افزود: مشکلات مدیریت کشور را در دولت های نهم و دهم ،قبل از آن و حالا هم داریم چرا که از ظرفیت های دخلی خود استفاده نمی کنیم چرا که با وجود تحریم بزرگترین وارد کننده خودرو های لوکس در خاورمیانه هستیم و این موضوع را آیا دولت نمیتواند مدیریت کند ؟چه اجباری است که عده ای خودرو های چندمیلیاردی را وارد کنند و در کلان شهر ها جولان دهند آن هم در شرایطی که ما تحریمیم.آیا فرار ۸۰هزار میلیارد تومانی در دوران تحریم قابل توجیه است و آیا دولت مردان ما نمیتوانند این موضوع را مدیریت کنند؟. چرا دولت بحث یارانه ها و معوقات ده ها میلیاردی بانکی را مدیریت نمی کند. اینهاست که کمر ملت را خم می کند نه تحریم ها.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه خاطر نشان کرد: سربازان خط دیپلماسی کشور امروز در جبهه مذاکرات هسته ای که مقام معظم رهبری با اوصاف ویژه ای از آنها یاد کرده اند امروز به دنبال احقاق حقوق ما از دشمنان هستند.

وی افزود:شجاعت ،تدین ،امانت داری شرایط مهمی برای مذاکره کنندگان ماست اما این شرایط کافی نیست و داشتن بصیرت ،کیاست و عدم غفلت از شبیخون دشمن لازمه ی ورود در این جبهه است که عزیزان ما در خط مذاکره باید خیلی به این موضوع توجه داشته باشند.

امام جمعه انار در پایان با اشاره به هفته اکرام ایتام گفت:ستاد زکات شهرستان انار  با کمک خیرین شهرستان توانست ۶۰۰بسته سبد کالا در  ایام منتهی به ولادت امام حسن مجتبی (ع) بین خانواده های نیازمند توزیع کند  و از همینجا از مردم شریف انار برای کمک رسانی به فقر استمداد می طلبم.

دیدگاه کاربران

جانباز جمعه 3 جولای 2015 - 8:01 ب.ظ

به نظر من حتما رییس مجلس اطلاعاتشان بیش از جنابعالی است لطفا سخنان ایشان در قم رامطالعه کنیدو ببینیدچقدرانصاف داشته اید؟ روزماه مبارک با دهان روزه … خدا عاقبت همه رآ ختم بخیر نماید

نام و نام خانوادگی شنبه 4 جولای 2015 - 12:47 ق.ظ

آقای جانباز , حرف حق تلخه ,هر دست که دادند همان دست گرفتند , طولی نمی کشد دزدیهای بعضی لز غارتگران توسط دولت بعدی افشا خواهد شد ,

جانباز شنبه 4 جولای 2015 - 7:48 ق.ظ

رییس مجلس شورای اسلامی از بیان مطالب خلاف واقع و بدون اطلاع و آگاهی پیرامون مذاکرات هسته ای به شدت انتقاد کرده و آن را خلاف سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش «انتخاب»، علی لاریجانی پنجشنبه شب در مراسم تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه استان قم با اشاره به روند مذاکرات هسته ای و تلاشها برای حل این مساله در کشورمان، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد احساس وظیفه شرعی به آنها دست داده و در جلساتی سخنانی می گویند که بسیاری از این سخنان غلط است.

وی در ادامه افزود: برادری در یک استان رفته و مطرح کرده که تمامی واحدهای هسته ای در کشورمان تعطیل شده است و یا برادری در جای دیگری گفته که دار و ندار هسته ای ما را به آمریکایی ها داده اند و شخص دیگری نیز مردم را تحریک می کند که رهبری تنهاست و مردم باید به میدان بیایند، پرسش اینجاست که چرا بدون اطلاع و آگاهی از مسائل خلاف سخن می گویید و به هیات مذاکره کننده هسته ای تهمت می زنید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که شما اگر خودتان مشکل دارید، لازم نیست پشت سر رهبری مخفی شوید، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب صراحتا فرموده اند که حرف من در همه جا یکی است و هیات مذاکره کننده هسته ای افراد متدین، متعهد، شجاع و غیور هستند، پس مشخص است که حرف های شما با سخنان رهبری یکی نیست.
این بخشی ازسخنان رئیس مجلس در پنجشنبه شب در مراسم تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه استان قم است
برادر عزیزی که گفتی حرف حق تلخه چرا طفره رفتی من گفتم حتما اطلاعات رئیس مجلس از خیلی ها بیشتره زمانیکه ایشان اینگونه می گوید بی انصافی است که دولت را متهم کنیم رهبری هم که همین هفته گذشته با صراحت اعلام کرد من هیچ گلایه ای از دولت ندارم حمایت از تیم هسته ای هم که اظهر من الشمس است واگر منتظری که دزدیهای این دولت در دولت بعدی افشا شود که وای برما با این مسئولین

نام و نام خانوادگی شنبه 4 جولای 2015 - 1:17 ب.ظ

جانباز محترم رهبری از تیم هسته گلایه ای ندارند و الا تا بحال تذکرات جدی به دولت دادند , مانند تخریب نکردن منتقدان , خط قرمز.فتنه سال ۸۸ که متاسفانه رییس دولت رعایت نمیکند و در ضیافتهای افطاری اش به کسانی میدان جولان میده که از سران فتنه حمایت میکنند , کسانی که هشت ماه مملکت را به آشوب کشاندند و همه جریانهای معاند انقلاب(منافقین , سلطنت طلب ها , بهایی ها آمریکا و اسراییل و,……ا ) از این فتنه گرها حمایت کردند , چقدر بسبجیان و نیروی انتظامی شهید و مجروح شدند ولی اینها حاضر به معذرتخواهی نشدند . متاسفانه دولت به اینها پناه داده و اینها رو حمایت مبکنه وووو , ما سخنان لاریجانی رو قبول داریم, ولی ابنها یعنی فتنه گران از دایره خودی ها خارجند و جایگاهی در نزد ملت ولایتمدار ایران ندارند,

نام و نام خانوادگی شنبه 4 جولای 2015 - 7:36 ب.ظ

اتفاقا رهبری گفتند من ازاین دولت هیچ گلایه ای ندارم برو یکبار دیگر متن سخنان رامرور کن وبیخود هم تهمت نزن اخه مگه روژه نیستی

ح-ا-ا یکشنبه 5 جولای 2015 - 2:29 ب.ظ

برید واردصنعت بشید.ببنیدچه اندازه ماشین آلات اعمم ازجاده ای.ریلی وووووووغیره که چندین سال خوابیده اندومرتب خاک وآفتاب می خورند.همه اش بدلیل تحریمها ونبودن قطعات یدکی است.خدایاازتومی خواهم قدرت واقعیت گویی رابه ماعطافرما

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی