جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

روز جهانی قدس، تجلی آرمان فلسطین، فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن …

Q-Q_53d2658a0e667

به گزارش خبرنگار انارما : متن بیانیه مجمع مداحان اهل بیت (ع) شهرستان انار به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن ارحیم

وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ

روز جمعه نوزدهم تیرماه ۱۳۹۴ مطابق با ۲۳ رمضان المبارک، مصادف است با سی و هفتمین راهپیمایی روز جهانی قدس که در سال ۱۳۵۸ از سوی امام خمینی (ره) نامگذاری شد.

بار دیگر  جمعه آخر ماه رمضان فرا میرسد جمعه ای که مسلمانان جهان با زبان روزه در یک اجتماع با شکوه ، انزجاری خود را از رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی و حامیان آن خصوصا شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار نشان دهند .

اما روز قدس امثال ویژگی دیگری هم دارد که مردم ایران باید با تأسی از اوامر الهی حضرت امام(ره)و تاکیدات امام خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب با حضور خود در راهپیمایی جهانی بار  دیگر آرمانهای بزرگ انقلاب اسلامی و حمایت از جبهه مقاومت در منطقه و  در مقابل همه متمدین با شیطان بزرگ را به گوش جهانیان برسانند .

روز جهانی قدس امسال مهم و اساسی است زیرا :

۱- جبهه استکبار خصوصا آمریکا سعی دارد با ایجاد گروه های تروریستی و مشغول کردن مسلمانان منطقه اهمیت فلسطین و روز جهانی قدس را از اذهان پاک کند.

۲- روز قدس نماد اتحاد ملت ایران در مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی است .

۳-حضور در روز جهانی قدس به منزله حمایت از حقوق هسته ای ملت سرافراز ایران اسلامی است ؛ زیرا تمام مدافعان رژیم غاصب صهیونیستی به اتفاق مدعی اند: داشتن انرژی هسته ای که حق مسلم ماست منافع رژیم صهیونیستی را به خطر می اندازد . از این رو حضور پررنگ ما در این راهپیمایی نقطه قوتی است تا تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در این مذاکرات با قدرت تصمیم بگیرد و محکم و استوار از مواضع و حقوق ملت ایران دفاع کنند.

۴- اجتماع بزرگ ملت ایران به همه افرادی که ایران را در موقعیت صلح امام حسن (ع) می دانند می فهماند که رهبر فرزانه ایران سربازان جان بر کف میلیونی دارد که در برابر استکبار ایستاده اند.

مجمع مداحان اهل بیت شهرستان انار با تأکید بر شرایط حساس امروز جهان اسلام و در پاسخ به ندای هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای از همه مسلمانان بویژه ملت عزیز و انقلابی ایران دعوت می نماید که با حضور گسترده در راهپیمایی و مناسبت روز جهانی قدس خشم مقدس خود را علیه جنایت کاران و غاصبان قدس عزیز و فلسطین مظلوم و حامی آنها آمریکا فریاد بزنند.

وعده همه ما روز جمعه ساعت ۱۱:۳۰ مقابل مسجد صاحب الزمان شهرستان انار.

 

والسلام علی من التبع الهدی

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 9 جولای 2015 - 3:47 ب.ظ

الله اکبر

نام و نام خانوادگی جمعه 10 جولای 2015 - 2:36 ب.ظ

وظیفه همه مردم شرکت در راهپیمایی است ولی اینها چه حقی دارند بنام مداحان مجمعی که هیچ مجوزی ندارد سو استفاده کنند,

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی