یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 12 May 2024

با توجه به اینکه در روز های پایانی مذاکرات هسته ای هستیم، حضور مردم بسیار موثر خواهد بود چرا که ما با این حضور خود اعلام می کنیم که آمریکا و اسرائیل با بکارگرفتن تمام تجهیزاتشان قطعا جایی را در منطقه نخواهند داشت…

IMG_8828

به گزارش « انار ما »، سرگرد احمد مرادی زاده فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان انار ، پیش از خطبه های  نمازجمعه این هفته ضمن تشکر از حضور پرشور مردم روزه دار انار در راهپیمایی روز قدس با اشاره به آیه هفتم سوره مبارکه زلزال  ( فَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّهٍ خَیْرًا یَرَهُ ) خاطر نشان کرد:  اگر  مردم با این حضور خود حتی یک لبخند بر لبان کودکان و مردمان فلسطین ، غزه ، یمن وسایر جبهه های مقاومت جاری کنند  در پیشگاه خداوند اجری عظیم خواهند داشت.

وی افزود : این حضور با شکوه در روزجهانی قدس باید با بصیرت باشد ، اینکه بدانیم چه کسانی پشت صحنه اسرائیل اند و بدانیم راه باز کن اسرائیل چه کسانی هستند که آمریکای جنایتکار در مجلس سنای و در کنگره اش ۲۲۵ هزار میلیون دلار جهت حمایت اسرائیل تخصیص می دهد و حتی ناو های آمریکایی برای تسهیلات نظامی اسرائیلی کمک رسانی می کنند.

فرمانده سپاه انار تصریح کرد : امروز بعضی ها چه در داخل و چه در خارج ، چه آگاهانه و چه نا آگاهانه می خواهند به تعبیر مقام عظمی ولایت چهره آمریکا را یک چهره بزک کرده نشان دهند که اینان سخت در اشتباهند .

وی افزود: باید بصیرت داشته باشیم و بدانیم که  باعث و بانی همه کشتار های  در منطقه ، امریکای جنایتکار  است.

سرگرد مرادی زاده در ادامه با اشاره به پیام حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت:ما با حضور خود در این راهپیمایی به دنیا نشان دادیم که فلسطین قسمتی جدانشدنی از اسلام است . سرزمین بیت المقدس در تاریخ اسلام ما این نام را نشان داده و این چیزی نیست که امروزه آن را در تاریخ اسلام  قرار داده باشیم.

فرمانده سپاه انار خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در روز های پایانی مذاکرات هسته ای هستیم، حضور مردم بسیار موثر خواهد بود چرا که  ما با این حضور خود اعلام می کنیم که آمریکا و اسرائیل با بکارگرفتن تمام تجهیزاتشان قطعا جایی را در  منطقه نخواهند داشت.

وی افزود:  داعش امروز با حمایت های صهیونیسم غاصب و آمریکای جنایتکار روی کار آمده و در کشور های منطقه چنین جنایات بی شرمانه ای را انجام میدهد.  وضعیت اسرائیل نیز امروز مانند انسانی است که در باتلاق قرار گرفته که برای آزادی و رهایی خودش دست به هر کار و ترفندی میزند.

سرگرد مرادی زاده در پایان خاطر نشان کرد:  اگر امروز رزمندگان ، ایثارگران ،خانواده های شهدا ، روحانیت ، جوانان و همه مردم دوستدار ولایت سکوت کرده اند همه  گوش به فرمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای  فرماندهی کل قوا هستند و قطعا نمیگذاریم که یک لحظه آمریکا و اسرائیل و داعشی که دست نشانده آنها می باشد در منطقه احساس راحتی کنند.

IMG_8811

IMG_8827

انتهای پیام /

 

 

 

دیدگاه کاربران

شاهد جمعه 10 جولای 2015 - 6:00 ب.ظ

دمش گرم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی