چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

امام جمعه انار گفت: از سرمایه داران انار تقاضا دارم که سرمایه خود را در بخش صنعت که رضایت خداوند و مردم را به همراه دارد به کار گیرند…

IMG_9694 - Copy

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز عید سعید فطر ضمن تبریک عید فطر به برکات روزه مستحبی اشاره کرد و گفت: بعد از ماه رمضان اگر در هر ماه سه روز روزه مستحبی بگیریم خداوند ثواب یک ماه روزه داری را به ما عطا خواهد کرد و بدین ترتیب میتوانیم با سه روز روزه مستحبی گرفتن در هر ماه از ثواب روزه در تمام سال بهره مند شویم.

 امام جمعه انار در خطبه دوم با اشاره به اعلام جمع بندی مذاکرات هسته ای گفت:خدا را شاکر و سپاسگذاریم که مذاکرات هسته ای با همت ریاست محترم جمهور و مخصوصا هیئت دیپلماسی کشورمان به جمع بندی و توافقات اولیه خود رسیده است که جای دارد از همت و پشتکار تیم مذاکره کننده کشورمان تشکر کنیم و اکنون نوبت مجلس شورای اسلامی است که با دقت و حساسیت فراوان متن مذاکرات را بررسی نماید و تمام راه ها  و روزنه های امید دشمن برای سوء استفاده از آن را بیندد.

وی افزود: در این مدتی که مجلس وظیفه خود را انجام می هد ملت همچنان باید اتحاد خود را حفظ کند و هیچ روزنامه و یا رسانه ای حق ندارد مجلس را تحت فشار قرار دهد و مجلس باید آزادنه به وظیفه خود عمل کند.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه با اشاره به وضعیت خشکسالی  در سال های اخیر در   انار گفت:  باید شهرستان انار را با سرعت بیشتری به سمت صنعت سوق دهیم تا علاوه بر حفظ منابع آبی موجود آینده شغلی جوانان شهرستان نیز تامین شود.

وی ضمن تشکر از فرماندار در خصوص پیگیری راه اندازی چندواحد صنعتی در انار گفت: از سرمایه داران انار تقاضا دارم که سرمایه خود را در بخش صنعت که رضایت خداوند و مردم را به همراه دارد به کار گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی یکشنبه 19 جولای 2015 - 2:23 ق.ظ

آقای عزیز انار بدون آب نمی تواند صنعتی بشود. الان جنگ آب در دنیا می باشد. لطف کنید حرفی که می زنید از روی کارشناسی باشد. با با بی خیال

حامد پنج‌شنبه 23 جولای 2015 - 11:07 ب.ظ

آقای بدون نام لطفا از روی هوس و بدون اطلاع کامل نظر نده فقط یک چاه موتور میتواند آب مورد نیاز شهرک صنعتی را برای صنایع موجود و دهها کارخانه دیگر و ایجاد صدها فرصت شغلی برای جوانان انار تامین کند تا اینکه بیاییم آب چاه را کشاورزی کنیم و تعداد بسیار کمی اشتغال ایجاد کنیم آن هم برای افاغنه البته اگر نمیدانی بدان امام جمعه محترم از اعضاء مثلث توسعه شهرستان است ( امام جمعه – فرماندار – نماینده مجلس ) اشاره کردم بفهمی گر چه بعید میدانم بخواهی بفهمی

اناری پنج‌شنبه 23 ژوئن 2016 - 7:25 ب.ظ

رااااس میگه حامد
من فوق لیسانس مدیریتم بابا

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی