چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

دکتر برجی برای بیان توضیحات در خصوص علت تاخیر در اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی بیمارستان انار در جلسه شورای شهر انار حضور یافت…

IMG_0097

به گزارش انارما ، شب گذشته دکتر برجی رئیس شبکه ،دکتر گنجی معاونت بخش درمان و دهقان مسئول امور اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار برای بیان توضیحات در خصوص علت تاخیر در اعلام نتایج قبول شدگان آزمون استخدامی بیمارستان انار در جلسه شورای شهر انار حضور یافتند.

در این جلسه صحبت هایی در خصوص راهکار های حل مشکلات بخش درمان بیان شد و دهقان با تاکید بر همکاری علوم پزشکی رفسنجان با انار گفت: علوم پزشکی رفسنجان تاکنون نهایت همکاری را با مجموعه انار داشته است و دکتر اسماعیلی ندیمی هم بر حل مشکلات درمانی انار تاکید درد.

وی با تقدیر از خدمات شایسته حجت الاسلام گنجی در بخش جذب کمک های خیرین برای بهبود وضعیت درمانی انار گفت: بخش های جدیدی باید به مجموعه بهداشت و درمان انار اضافه شود که نیاز به حضور پررنگ خیرین در این زمینه داریم.

دکتر برجی رئیس شبکه بهداشت در ادامه و در خصوص علت تاخیر در اعلام نتایج قبول شدگان آزمون استخدامی بیمارستان انار گفت: اسامی قبول شدگان مشخص شده است و تمامی پارامترها و شاخص های مدنظر برای تعیین افراد قبول شده بررسی شده است.

وی افزود: نامه ی مشترکی از برنامه بودجه و وزارت بهداشت باید از نظر اعتبارات مالی اخذ شود که شخصی از طرف رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بطور ویژه در وزارت خانه حضور یافته است و پیگیر اخذ این نامه می باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان انار در پایان تصریح کرد: دکتر اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان قول داده اند که حداکثر طی ۲هفته آینده نتایج پذیرفته شدگان آزمون استخدامی بیمارستان انار اعلام شود.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

علي سه‌شنبه 28 جولای 2015 - 9:16 ق.ظ

خدا کنه بهونه نباشه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی