چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

مسئول مرکز فنی حرفه ای شهرستان انار گفت:گواهینامه های تایید صلاحیت به بناها اهدا میشود که به وسیله این گواهینامه ها میتوانند بیمه شوند و ازتسهیلات بانکی نیز استفاده کنند…

فنی حرفه ای شهرستان انار
به گزارش انارما ، محلاتی مسئول مرکز فنی و حرفه ای شهرستان انار در گفت و گو با انارما ابتدا در خصوص فعالیت آموزشگاه های فنی در شهرستان انار گفت: شهرستان انار دارای ۶آموزشگاه آزاد می باشد که آموزشگاه های ارمغان کوثر و عصرانه بیشتر در زمینه آموزش آرایش و پیرایش بانوان فعالیت دارند و آموزشگاه های ونوس رایانه و آسیا دو آموزشگاه آموزش کامپیوتر هستند. آموزشگاه گلسا در زمینه آشپزی و شیرینی پزی و آموزشگاه زیتون خیاطی را ویژه بانوان در شهرستان انار آموزش می دهد.
محلاتی در ادامه تصریح کرد: در مرکز فنی و حرفه ای شهرستان انار نیز دورشته برق ساختمان درجه یک و درجه دو بصورت کاملا رایگان آموزش داده میشود .
وی در خصوص اشتغال زایی برای بانوان شهرستان گفت: خدماتی برای بانوان دارای مهارت قالی بافی داریم که با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولتی ثبت نام و با دریافت گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای میتوانند از خدماتی همچون بیمه و تسهیلات بانکی از  صندوق مهر امام رضا(ع) استفاده کنند.
مسئول مرکز فنی و حرفه ای انار در ادامه در خصوص خدمات بیمه برای شاغلین در شغل های آزاد گفت:گواهینامه های تایید صلاحیت به بناها اهدا میشود که به وسیله این گواهینامه ها میتوانند بیمه شوند و ازتسهیلات بانکی نیز استفاده کنند.
محلاتی اظهار داشت: کارآفرینان میتوانند با دریافت گواهی مهارت از مرکز فنی و حرفه ای شهرستان از طرف واحد بسیج سازندگی سپاه شهرستان تسهیلات بانکی قابل توجهی دریافت کنند.
انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

آموزش آشپزی یکشنبه 6 می 2018 - 12:56 ق.ظ

ممنون از آموزش های کامل خوبی که قرار میدید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی