چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

باتوجه به افزایش سگهای ولگرد در سطح شهر و نارضایتی شهروندان ، شهرداری قصد جمع آوری سگهای ولگرد را دارد. …

 

اطلاعیه معدوم نمودن سگ های ولگرد


به گزارش انارما به نقل از سایت شهرداری انار ، باتوجه به افزایش سگهای ولگرد در سطح شهر و نارضایتی شهروندان ، شهرداری قصد جمع آوری سگهای ولگرد را دارد. لذا از کلیه افرادی که دارای سگ نگهبان در املاک شخصی خود می باشند توصیه می شود از رها کردن حیوانات در سطح شهر و معابر و حتی در اراضی کشاورزی حاشیه شهر خودداری نمایند. عدم توجه به این موارد متوجه صاحبان سگ خواهد بود.توصیه می شود که شهروندان موارد ذیل را رعایت نمایند:

۱- برای جلوگیری از تجمع سگهای ولگرد در سطح شهر و اطراف منازل خود  از ریختن زباله ها در گوشه و کنار شهر خودداری نموده و زباله های خود را در کیسه های مناسب  و در ساعت مناسب بیرون منازل قراردهید.

۲- شهروندان محترم ، معدوم نمودن سگهای ولگرد که عموماً در سطح شهر به صورت دسته جمعی مشاهده شده و علاوه بر مسایل بهداشتی از لحاظ امنیتی نیز برای مردم مشکلاتی را بوجود آورده ، مستلزم همکاری شما عزیزان می باشد.

۳- با هماهنگی های به عمل آمده با فرماندهی محترم انتظامی مقرر گردیده است تا عموماً در ساعاتی از شب اقدام به معدوم نمودن سگهای ولگرد شود لذا مورد فوق به اطلاع عموم می رسد.

۴- کلیه شهروندانی که در منازل و املاک شخصی خود سگ نگهبان دارند توصیه می شود که علاوه بررهانکردن درسطح خیابان نسبت به واکسیناسیون آنها اقدام نمایند.(توصیه شبکه بهداشت و دامپزشکی)

۵-  درصورت هرگونه حیوان گزیدگی بلافاصله محل زخم را با آب و صابون شستشو داده و سریعاً ظرف کوتاهترین زمان ممکن به شبکه بهداشت انار جهت واکسیناسیون مراجعه فرمائید و مورد مشکوک را به شبکه دامپزشکی گزارش نمائید.( توصیه شبکه بهداشت و دامپزشکی )

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

سوگند جمعه 31 جولای 2015 - 10:00 ق.ظ

نمیخواد سگ جمع کنید بیاید بز . گوسفند . گاو های محله ما رو جمع کنید از بوی گند خفه شدیم پشه ها تکه تکه امون کردن متاسفانه بهداشت پیگیر نیست

نام و نام خانوادگی شنبه 1 آگوست 2015 - 11:50 ق.ظ

خدا عا قبت شمارا بخیر کرداند که شبها از دست این سگها در کوچه خیا بان وبا صدای وحشت ناک مردم را از خواب بیدار می کنند

اناری شنبه 1 آگوست 2015 - 11:57 ب.ظ

بخدا شهرداری بیاد این طویله ها ی درون شهر را جمع کند. طویله کنار منزل مسکونی.از دست پشه و کک اسیر شدیم . خدا لعنتشان کند امیدوارم روز خوبشان دندون دردشون باشه…

ح-ا-ا یکشنبه 2 آگوست 2015 - 12:04 ق.ظ

کارپسندیده ای نیست.طوله سگی که به دنیا می آیدتقصیری نداردواین روش خیلی درآور است وبایدنسبت به ازدیادآنهاچاره ای اندیشیدودرخصوص عقیم نمودن سگها اقدام نمود.حیوان زبون بسته که گناهی نکرده به دنیاآمده(مخلوق خداست)ونبایدبااین روش دردناک جانش راگرفت.

الهام یکشنبه 29 می 2016 - 11:33 ق.ظ

انسانم ارزوست گاهی امسان تا حد شیطان پست میشه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی