چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

این خیر محترم گفت: در حد توانم تاکنون در راه عام المنفعه هزینه کرده ام و خوشحالم از اینکه با پیگیری های حجت الاسلام گنجی در ساخت این پانسیون توانستم به مردم انار خدمت کنم…

IMG_0245

به گزارش انارما ، حاج اکبر بلوچی خیری که هزینه ساخت پانسیون بیمارستان انار را تقبل کرده است در حاشیه افتتاح این محل در گفت و گو با خبرنگار انارما گفت: بنده یک کشاورز بسیجی هستم و افتخارم این است که بتوانم خدمتی به مردم شهرم بکنم و بهتر اینکه ، این خدمت در راه عام المنفعه و بیمارستان انار باشد.

وی افزود: در حد توانم تاکنون در راه عام المنفعه هزینه کرده ام و خوشحالم از اینکه با پیگیری های حجت الاسلام گنجی در ساخت این پانسیون توانستم به مردم انار خدمت کنم.

این خیر گرانقدر در ادامه تصریح کرد: چندی پیش در یکی از شهرستان های همجوار در یک بیمارستان مشاهده کردم که از مکان هایی دوردست برای درمان با هزینه های بسیار بالا  به آن شهرستان آمده بودند و بعد از این موضوع به این فکر میکردم که ای کاش در  انار هم مرکز درمانی مجهزی راه اندازی شود و از شهرستان های همجوار برای درمان به انار بیایند و امیدوارم با پیگیری مسئولین این امر محقق شود.

حاج اکبر بلوچی در پایان خاطر نشان کرد: در جمهوری اسلامی هرکس بتواند از این دسته امور خیریه انجام دهد مطمئنا پشیمان نخواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی