پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان در حاشیه بازدید از روند آماده سازی شهر انار برای تشییع شهدای غواص و گمنام گفت: بی شک امروز یکی از بیادماندنی ترین روز های شهرستان انار رقم خواهند خورد…

ابوالحسنی در گفت و گو با انارما

سرهنگ محمدمهدی ابوالحسنی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان در حاشیه بازدید از روند آماده سازی شهر انار برای تشییع شهدای غواص و گمنام  در گفت و گو با خبرنگار انارما اظهار داشت:مردم شهرستان انار این توفیق را امروز خواهند داشت که ۲۰شهید غواص و گمنام را امروز در شهرشان تشییع کنند و این افتخار بزرگی است که بعد از انقلاب اسلامی تاکنون در شهر انار نظیر نداشته است.

ابولحسنی با اشاره به تشییع ۲۰شهید گفت: طبق اعلام های قبلی قرار بود ۲۱شهید غواص و گمنام در شهرستان انار و سایر شهرستان های استان کرمان تشییع شود اما به دلیل تشکیکی که در بحث شناسایی یکی از شهدا بوجود آمد ،فعلا ۲۰شهید را در استان کرمان خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: شهرستان انار بعنوان دروازه ورودی استان کرمان از این شهدا استقبال می کنند و از فردا گروهی از شهدا  به شهرستان های رفسنجان ،شهربابک و سیرجان خواهند رفت و در روز هجدهم مرداد ماه شهدا در شهرستان های بافت ، بردسیر ،زرند و کرمان حضور پیدا خواهند کرد و عصر روز هجدهم در شهر کرمان ۲۰شهید اعزام تشییع خواهد شد.

ابوالحسینی ادامه داد: شهرستان های جنوبی استان کرمان از روز نوزدهم به بعد میزبان این شهدا خواهند بود و در روز بیستم روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در مکان هایی که از قبل معین شده ، شهدا تشییع و دفن خواهند شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان در  پایان با دعوت از اقشار مختلف مردم انار برای حضور با شکوه در این مراسم معنوی گفت: بی شک امروز یکی از بیادماندنی ترین روز های شهرستان انار رقم خواهند خورد و مردم میتوانند از فضای معنوی ایجاد شده در شهرشان نهایت استفاده را داشته باشند.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه کاربران

خاطره جمعه 7 آگوست 2015 - 1:38 ب.ظ

امروز به استقبال شهدا خواهم رفت.برای همه ی همشهری های عزیزم دعا خواهم کرد علی الخصوص مریض های که ن میتوانند ب استقبال شهدا بیایند. اللهم اشفع کل مریض.خدا خودت از دلم خبرداری?

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی