چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

امام جمعه موقت انار گفت:مسئولین باید مواضع خود را به تبعیت از مقام معظم رهبری قاطعانه اعلام کنند و در عین حال منفعلانه عمل نکنند …

امام جمعه موقت  انار

به گزارش انارما ، حجت الاسلام موسی زاده امام جمعه موقت شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به برگزاری مجمع جهانی اهل بیت و دیدار بزرگان جهان اسلام با مقام معظم رهبری گفت:رهبر معظم انقلاب در این دیدار موضوعات گوناگونی را تبیین کردند و در خصوص تلاش آمریکا برای سوء استفاده از نتایج مذاکرات هسته ای این جمله را فرمودند که آمریکایی ها میخواهند از توافقی که هنوز نه در ایران و نه درآمریکا رد یا قبولش مشخص نیست وسیله ای برای نفوذ در ایران استفاده کنند اما ما ایران راه را بستیم و اجازه نفوذ سیاسی ،اقتصادی و فرهنگی آمریکا را نخواهیم داد.

حجت الاسلام موسی زاده تصریح کرد: مهم ترین پیام فرمایشات مقام معظم رهبری بیدار باش ایشان به مسئولین بود تا مسئولین در دام حساب شده آمریکایی ها نیفتند و این تذکر در این برهه زمانی بسیار بجا بود و مردم نیز همگام با مسئولین باید از مکر و حیله دشمن آگاه باشند.

وی افزود:برخی فریب نخورند و در این فکر نباشند که حال اگر توافقی صورت گرفته و هیئت های اقتصادی از کشور های اروپایی وارد ایران میشوند ، دیگر دغدغه ی افتصادی نخواهیم داشت ،خیر اینگونه نیست چرا که دشمن هیچوقت خوبی و خیر و صلاح ما را نمی خواهد و این یک ترفند جدید از ناحیه دشمن است.

امام جمعه موقت انار خاطر نشان کرد: مسئولین باید مواضع خود را به تبعیت از مقام معظم رهبری قاطعانه اعلام کنند و در عین حال منفعلانه عمل نکنند .

مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) انار اظهار داشت: در دوران غیبت امام زمان(عج) کشتی نجات به سکان داری ولی فقیه می باشد و همانگونه که حضرت امام(ره) فرمودند اگر میخواهیم راه نفوذ سیاسی ،اقتصادی و فرهنگی استکبار جهانی را سد کنیم باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم چرا که با پشتیبانی ولایت فقیه ،آمریکایی ها آرزوی دیرینه نفوذ به ایران را به گور خواهند برد.

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت:هفته دولت را به دولتمردان خدمت گزار نظام تبریک میگوییم و بر روح همه شهدای دولت خصوصا شهیدان رجایی و باهنر سلام و درود می فرستیم.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

جان مریم شنبه 22 آگوست 2015 - 8:16 ق.ظ

چرا نظرای منو‌نمیزارید:(
/:!!!؟؟؟

نگران شنبه 22 آگوست 2015 - 2:51 ب.ظ

انارما آیا خبر اینکه سفارت انگلیس باز شده یا نه؟ درست است یا شایعه لطفا جواب بدهید خیلی خیلی نگرانیم وای اگر سفارت باز شود وای وای

m شنبه 22 آگوست 2015 - 8:12 ب.ظ

نگفتیا آخرش.. ۳۰۰۰ میلیاردو دلواپسان چه کردن؟

ناشناس یکشنبه 23 آگوست 2015 - 8:18 ق.ظ

بی سواد که میگن همینها هستن

نام و نام خانوادگی دوشنبه 24 آگوست 2015 - 11:22 ب.ظ

۳۰۰۰ میایارد رو مگه خبر نداری منصور آریا اصلاح طلب برد.تا آخرین لحظه هم اصلاح طلبا سعی کردند جلو اعدامش رو بگیرند ولی زورشون نرسید.در پاسخ به m

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی