پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

گسترش انتشار این عکس ها در شب گذشته موجب رنجش خاطر اهالی بیاض شد به طوری که تعدادی بیشتر از صد نفر از جوانان بیاضی در گروه های مختلف فضای مجازی از خبرنگاران ما خواستار پیگیری این موضوع شدند…

انارما

به گزارش انارما به نقل از بیاض نیوز، روز جمعه ۳۰ مرداد در ابتدای بلوار جمهوری اسلامی  و روبروی درمانگاه بیاض یک کامیون حامل هندوانه در اثر بی احتیاطی و برخورد به پشت کامیون دیگر واژگون گردید که خوشبختانه در این حادثه  هیچ یک ازسرنشینان خودرو های مذکور آسیبی ندید.این حادثه با حضور به موقع اورژانس ۱۱۵ و پلیس راه مدیریت گردیده و مسیر تردد باز شد.

اما در حاشیه این حادثه روز گذشته در فضای مجازی موضوعی به دور از اخلاق علیه مردم بیاض شکل گرفت و به سرعت هم در شهرهای مختلف کشور منتشر گردید. این بی اخلاقی انتشار عکسی است که در آن عده ای در صف نماز جماعت هرکدام یک یا چند هندوانه در اختیار دارند. این عکس به همراه عکسهایی از صحنه واژگونی کامیون حامل هندوانه منتشر شد و در توضیحات ذیل این عکس ادعا شده بود که مردم بیاض اقدام به غارت محموله هندوانه کرده اند. در حالیکه تصویر فوق الذکر مربوط به هیچ یک از مساجد بیاض نبوده و هیچ کدام از افراد داخل عکس از اهالی بیاض نیستند.

گسترش انتشار این عکس ها در شب گذشته موجب رنجش خاطر اهالی بیاض شد به طوری که تعدادی بیشتر از صد نفر از جوانان بیاضی در گروه های مختلف فضای مجازی  از خبرنگاران ما خواستار پیگیری این موضوع  شدند.

بیاض نیوز ضمن دعوت از اهالی بیاض خصوصا جوانان برای حفظ خونسردی و آرامش خود، از مسئولین ذی ربط در بیاض و انار خواستار پیگیری موضوع و شناسایی و برخورد با عامل یا عوامل این اقدام به دور از اخلاق می باشد.

۱

۲

عکسی که به دروغ به مردم بیاض منتسب شد:

۳

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی یکشنبه 23 آگوست 2015 - 2:23 ب.ظ

عکس مربوط به مسجد صاحب الزمان شهرستان استهبان در استان فارس هست که یه شب یکی از اهالی مسجد هندونه خیرات کرده بود

نام و نام خانوادگی یکشنبه 23 آگوست 2015 - 5:21 ب.ظ

میشه بی زحمت منبع عکس رو بذاری؟

متعجب یکشنبه 23 آگوست 2015 - 5:56 ب.ظ

اگر بنده خدا هندوانه خیرات می کرد بعد از نماز هندوانه به مردم می داد یا می برد در منزلشان!!!!!!

متفکر یکشنبه 23 آگوست 2015 - 8:31 ب.ظ

همشون حواسشون به نماز که نیست!!! همشون الان حواسشون به هندونه شونه که نارس نباشه یا عجب هندونه ای یا رسیده باشه!!! به به می زنند که شبی یک سیری هندونه می خورند یا اینکه به به امشب با دست پر از هندونه به خونه می روم!!!!

عجب حرکت یکشنبه 23 آگوست 2015 - 11:33 ب.ظ

عجب کار جدیدی

جان مریم دوشنبه 24 آگوست 2015 - 8:15 ق.ظ

واااااای خخخخخخخ:-)

لری دوشنبه 24 آگوست 2015 - 9:21 ق.ظ

این عکس احتمالا مربوط به لرستان است وشب قبل ازانتخابات که همشهری استانداربود ویادش رفته بود فردا انتخابات است وسیب زمینی پخش کرده بود بین مردم احتمالا داین منطقه هندوانه داده اندبه مردم

نام و نام خانوادگی چهارشنبه 26 آگوست 2015 - 10:00 ب.ظ

این الان اسم بیاض نیست کل منطقه انار زیر سوال رفتند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی