پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

این مطلب از آنجایی در فضای مجازی در سطح شهرستان انار بازتاب داشته است که به پسر نوجوان از اهالی شهرستان انار بوده و برای کار به تهران رفته بوده است:…

حوادث

به گزارش انارما ، روزنامه جام جم در چاپ سوم شهریور ماه خود در بخش حوادث مطلبی را با تیتر ” ناکامی مرد موتورسوار در آزار پسر نوجوان” منتشر کرد.

این مطلب از آنجایی در فضای مجازی در سطح شهرستان انار بازتاب داشته است که به پسر نوجوان از اهالی شهرستان انار بوده و برای کار به تهران رفته بوده است:

در ادامه مطلب روزنامه جام جم را در این خصوص بخوانید:

 مرد موتورسوار که قصد داشت مسافر خود را مورد آزار و اذیت قرار دهد، با تیزهوشی طعمه اش ناکام ماند.
    به گزارش جام جام، روز جمعه گذشته پسر نوجوانی با مراجعه به کانکس پلیس بوستانی حوالی سه راه آذری از نقشه پلید مرد جوانی خبر داد. پسر ۱۷ ساله در شکایتش مدعی شد برای رفتن به میدان امام حسین از ترمینال سوار موتورسیکلتی شدم. مرد جوان مرا به این پارک آورد که وقتی متوجه نیت پلیدش شدم فرار کردم. با اظهارات پسر نوجوان، ماموران مرد موتورسوار را دستگیر کردند.
    با ارجاع پرونده به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای ۲۷ تحقیقات از شاکی و متهم آغاز شد. پسر ۱۷ ساله در شکایتش به بازپرس پرونده گفت: برای کار از شهرستان انار کرمان به تهران آمدم. حوالی ترمینال مرد موتورسوار وقتی فهمید پول کافی ندارم قبول کرد مرا به میدان امام حسین ببرد. در میانه راه مرا به گوشه ای از پارک برد که متوجه شدم قصد آزار و اذیتم را دارد، به همین دلیل به پلیس مراجعه کردم .
    مرد ۲۹ ساله به نام جواد با رد ادعای پسر نوجوان گفت: با موتورسیکلت مسافرکشی می کنم. روز جمعه پسر نوجوان را دیدم که مدعی بود پول کافی ندارد و می خواهد به میدان امام حسین(ع) برود. دلم برایش سوخت و سوارش کردم. در میانه راه کاری برایم پیش آمد و مجبور شدم برای دیدن یک زن به پارک بروم که پسر نوجوان فکر کرد می خواهم او را مورد آزار و اذیت قرار دهم.

IMG-20150902-WA0070

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی