جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

مرتضی رعیتی دادستان انار در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار انارما گفت: یک متهم بازداشت شده سحرگاه امروز پنج شنبه در بازداشتگاه کلانتری ۱۳ انار فوت کرد…

فوت متهم در بازداشتگاه انار

به گزارش انارما ، مرتضی رعیتی دادستان انار در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار انارما گفت: یک متهم بازداشت شده سحرگاه امروز پنج شنبه در بازداشتگاه کلانتری ۱۳ انار فوت کرد.

وی در خصوص جزئیات این حادثه گفت: فرد متوفی اناری نبوده  و طبق استعلامی که از کرمان داشتیم این فرد  از اهالی کرمان بوده که  چندی پیش مفقود اعلام شده بود که در شهرستان انار به دلیل شرایط بسیار نامطلوبی که بخاطر استعمال مواد مخدر داشته بازداشت شده بود.

دادستان انار در خصوص علت مرگ گفت: فرد متوفی به شدت تحت تاثیر عوارض مواد مخدر قرار داشته است و به احتمال فراوان مرگ وی با استعمال مواد مخدر مرتبط بوده است.

مرتضی رعیتی در پایان از بررسی پرونده بصورت ویژه خبر داد و گفت: نتیجه نهایی بعد از مکاتباتی که با کرمان خواهیم داشت در هفته آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

متعجب پنج‌شنبه 10 سپتامبر 2015 - 1:19 ب.ظ

خیلی جای تعجب است توی بازداشتگاه چطور مواد مخدر مصرف کرده!!!!! از کجا چطوری به دسش رسیده ابن مسئله است!!!!

اناری پنج‌شنبه 10 سپتامبر 2015 - 1:39 ب.ظ

نگفته که توی بازداشتگاه کشیده
بیرون کشیده بوده و اونجا یا سنگ کوب کرده یا ازخماری مرده

مهدی بیا شنبه 12 سپتامبر 2015 - 11:24 ب.ظ

وقتی دادستان مملکت,جانشین امام علی,کسی که مجری قانون اسلام و حضرت مهدی ست به صورت واضح میگه معتادو نباید به بیمارستان برد من الان چی میتونم بگم جز یک دقیقه سکوت کنم بخاطر اینهمه عدالت

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی