جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

امام جمعه انار گفت:اینکه تعدادی جوان را به جرم “مرگ بر آمریکا” گفتن دستگیر می کنند شایسته حکومت اسلامی برخواسته از ملت انقلابی ایران نیست…

امام جمعه انارانارما

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به واقعه ۱۱سپتامبر و انفجار برج های دوقلو در آمریکا گفت: برای اشغال نظامی عراق و تامین امنیت اسرائیل این حادثه را خود آمریکایی ها ترتیب داند اما خداوند همیشه مکر آنها را خراب می کند و جوامع اسلامی متوجه مکر و حیله دشمنان شدند.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه با اشاره به دیدار جمعی از اقشار مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب در هفته گذشته گفت: حضرت آقا در این دیدار فرمودند بعضی اصرار دارند شیطان بزرگ را فرشته نجات جلوده دهند و این واقعا مایه ی تاسف است. چرا که چگونه ممکن است انسان در ایران اسلامی زندگی کرده باشد ،اخبار روز دنیا را دنبال کند  ، جنایات روز افزون آمریکا را نظاره گر باشد و فرهنگ و خط امام را دنبال کند و با این شرایط بخواهد زشتی چهره آمریکا را برای مردم و ملت ایران زدوده کند و از آمریکا فرشته نجاتی برای ملت ترسیم کند.

وی افزود: برخی عنایات خداوند را در این سال های بعد از انقلاب به ایران اسلامی فراموش می کنند و به گونه ای وانمود می کنند که انگار دروازه خوشبختی ما برگشت به سوی آمریکاست. براستی آمریکا تاکنون کدام ملتی را خوشبخت کرده که حالا بخواهد ما را که دشمن خود می داند خوشبخت کند.

امام جمعه انار با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب در انتقاد از برخی رسانه ها در افراطی خواندن جوانان انقلابی و مومن گفت: اگر روزی خطری کشور را تهدید کند همین جوانان انقلابی که برخی رسانه ها میخواهند آن ها را بعنوان افراطی و دلواپس به جامعه معرفی کنند به میدان خواهند آمد و در مقابل دشمنان خواهند ایستاد.

وی افزود: آیا براستی توقع داریم همین جوانک های با ظاهرهای غیراسلامی بیایند و در مقابل دشمن ایستادگی کنند ،خیر.اینها همان کسانی هستند که در فتنه ۸۸ با شعارهای ساختار شکنانه ماهیت خود را نشان دادند.

ابراهیمی تصریح کرد: اینکه بعد از گذشت سی و چندسال از انقلاب اسلامی ،میشنویم که تعدادی جوان را به جرم “مرگ بر آمریکا” گفتن دستگیر می کنند این شایسته حکومت اسلامی برخواسته از ملت انقلابی ایران نیست.

وی در ادامه ضمن اشاره به حمایت قاطع از شورای نگهبان گفت:نظارت بر انتخابات حق شورای نگهبان است و این نظارت حق استصوابی است چرا که در انتخابات نباید فضا برای عده ای فراهم شود که تا دیروز دل در گرو دشمنان داشتند و در دانشگاه های غرب و اروپا بزرگ شده اند و نه جنگ را دیدند و نه گرفتاری های مردم .

امام جمعه انار به فرموده رهبری در خصوص حق الناس خواندن رای مردم اشاره کرد و تصریح کرد:برای بعضی آب و نان شده است که تا به انتخابات نزدیک میشویم انتخابات را زیر سوال می برند و مدام حرف از تقلب می زنند.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان خطاب به فتنه گران گفت: در فتنه۸۸ماه ها کشور را دچار بزرگترین چالش جهانی کردید آیا توانستید حتی یک صندوق پیدا کنید که در درآن تقلب شده باشد؟ با همین حرف ها کشور را با آشوب هایتان ۱۰ها سال به عقب انداختید و شیرینی انتخابات را در کام مردم تلخ کردید .

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه کاربران

روستایی انقلابی شنبه 12 سپتامبر 2015 - 8:01 ق.ظ

درود بر امام جمعه

ح-ا-ا شنبه 12 سپتامبر 2015 - 4:52 ب.ظ

یکی ازدلواپسان (به معنی واقعی کلمه دلواپس)هیچگونه حمایتی نخواهندکردوبه مانند بادتغییرجهت(جهت سیاسی وبه نغع خودشان)خواهند داد

اتابک شنبه 12 سپتامبر 2015 - 6:03 ب.ظ

جناب امام جمعه محترم ، شما یه تحقیق بکنید ببنید این دلواپسان فرزندانشان کجا خدمت سربازی کرده اند بعد ب عمق فاجعه پی خواهید برد…همه این دلواپسان یا بچه هایشان را معاف کرده اند یا سپاه انار خدمت کرده اند یا با پارتی بازی امریه ارگان های انار گرفتند اند….اینا سربازی نمیرند اونوقت میروند جنگ؟؟؟ شما تحقیق کنید اگر من دروغ گفته باشم هر چی شما بگید قبوله….

م - ا شنبه 12 سپتامبر 2015 - 11:43 ب.ظ

واقعآ مایه تآسف است که دولتی ها دل در گرو آمریکا دارند و عده ای جوان انقلابی را افراطی می خوانند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی