یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ | Sunday 26 May 2024

مسئول کمیته امداد از پیش بینی جمع آوری ۲۰میلیون تومان برای جشن عاطفه ها در شهرستان انار خبر داد و تصریح کرد: آموزش و پرورش انار ۳۰۰نفر دانش آموز از اقشار بی بضاعت به ما معرفی کرده است…

رحماندوست

رحماندوست مسئول کمیته امداد شهرستان انار در گفت و گو با خبرنگار انارما با اشاره به برگزاری جشن عاطفه ها اظهار داشت:امسال هم این جشن مانند هرسال در آستانه بازگشایی مدارس برگزار میشود و از امروز پنج شنبه چادر هایی در میادین سطح شهر برپا شده که مردم میتوانند با مراجعه به این محل ها ،وجوهات نقدی و غیر نقدی خود را برای اهدا به دانش آموزان بی بضاعت تحویل دهند.

رحماندوست افزود: امسال با همکاری ستاد زکات شهرستان انار  با چند فروشگاه قرار داد بستیم که طی این قرارداد مددجویان و اقشار بی بضاعت را به آنجا برای خرید لوازم التحریر معرفی می کنیم .

وی از طرحی جدید در این قرار داد خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار لوازم التحریر با طراحی ایرانی اسلامی به قیمت ۵هزارتومان تهیه شده که شهروندان هم میتوانند برای مصرف خودشان بخرند و هم میتوانند هزینه آن را بپردازند و  آن را به افراد بی بضاعت اهدا کنند .

مسئول کمیته امداد از پیش بینی جمع آوری ۲۰میلیون تومان برای جشن عاطفه ها در شهرستان انار خبر داد و تصریح کرد: آموزش و پرورش انار  ۳۰۰نفر دانش آموز از اقشار بی بضاعت به ما معرفی کرده است که ما به این عزیزان و دانش آموزان تحت پوشش دائم کمیته امداد معرفی نامه میدهیم و میتوانند با مراجعه به فروشگاه های از پیش تعیین شده به مبلغ ۵۰هزارتومان لوازم التحریر خریداری نمایند.

رحماندوست در پایان خاطر نشان کرد:با توجه به اینکه هزینه های ثبت نام و پرداخت شهریه ،خرید لوازم التحریر ،خرید فرم مدرسه ای و… در آستانه سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان و دانشجویان مددجو بالا می باشد از مردم انار برای شرکت در جشن عاطفه ها دعوت دارم.

IMG_1827

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 17 سپتامبر 2015 - 4:43 ب.ظ

خدا قوت خذا خیرتون بده

من جمعه 18 سپتامبر 2015 - 5:03 ب.ظ

ایده بسیار جالبیه . خدا قوت

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی