جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در آیین کلنگ زنی ساخت زورخانه احمدآباد انار با تبریک عید سعید غدیر گفت:بنده همیشه افتخار می کنم که یک احمدآبادی هستم…

IMG_2341

به گزارش انارما ، محمد رضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در آیین کلنگ زنی ساخت زورخانه احمدآباد انار با تبریک عید سعید غدیر گفت: هرچند که این ایام با بی کفایتی رژیم آل سعود منجر به روزهای عزا برای ما ایرانی ها شد اما دهه ولایت را خدمت همه عزیزان تبریک عرض می کنم.

علیزاده در ادامه با اشاره به ویژگی های روستای احمدآباد اظهار داشت: بنده همیشه افتخار می کنم که یک احمدآبادی هستم. احمدآباد ،  فراز و فرود های زیادی داشته است و در مقطعی این روستا با تلاش هایی که در بخش کشاورزی شد ییشرفت خوبی کرد و اما در مقطعی دیگر تقریبا روستا خالی از سکنه شد و همه به شهر مهاجرت کردند  و در حال حاضر مجددا این روستا رونق گرفته است  و به نقطه خوبی رسیده است.

وی با تقدیر از برهانی بانی ساخت زورخانه اظهار داشت: همه این پیشرفت ها توسط افرادی که بینش وسیعی دارند  و برای رونق این روستا از جان و مال خود گذاشته اند شکل میگیرد.

مدیرکل ارشاد استان کرمان  ابراز امیدواری کرد زورخانه که یک پایگاه معنوی ،ورزشی و دینی است به زودی در این مکان به بهره برداری برسد و مورد استفاده ورزشکاران قرار گیرد.

علیزاده در پایان با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در حوزه ی فرهنگ گفت: ریشه اکثر مشکلات در جامعه به فرهنگ بازمیگردد و  در راستای حفظ فرهنگ ناب اسلامی باید در حوزه ی سوق دادن جوانان به مکان های فرهنگی و معنوی برای جلوگیری از ورود آنها به برخی ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی  تلاش کنیم .

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ali یکشنبه 4 اکتبر 2015 - 12:02 ب.ظ

افتخار ما هم اینه که همشهری مدیر کل هستیم
علیزاده لایک

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی