شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

با این حال زمزمه حضور این عضو سابق مذاکره‌کننده انگلیسی در رابطه با موضوع هسته‌ای ایران در عصر روز عاشورا در اصفهان شنیده شد که وی پیش‌تر به یزد و شیراز نیز سفر کرده بود…

جک استراو

 به گزارش انارما ، در پی سفر جک استراو وزیر سابق امور خارجه انگلستان به ایران اعتراضات گسترده ای از سوی مردم و به خصوص دانشجویان نسبت به این سفر رخ داده است.

با این حال زمزمه حضور این عضو سابق مذاکره‌کننده انگلیسی در رابطه با موضوع هسته‌ای ایران در عصر روز عاشورا در اصفهان شنیده شد که وی پیش‌تر به یزد و شیراز نیز سفر کرده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ اعتراضات مردم انقلابی اصفهان با عث شد وی به هتل اسپیناس تهران بگریزد.

گفتنی است همچنان دلیل اصلی این سفر اعلام نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی چهارشنبه 28 اکتبر 2015 - 8:10 ق.ظ

“با این حال زمزمه حضور…” بهتر بود مینوشتین درحالی زمزمه حضور …

نام و نام خانوادگی چهارشنبه 28 اکتبر 2015 - 8:20 ق.ظ

چقدر مردم جاهلن

نام و نام خانوادگی چهارشنبه 28 اکتبر 2015 - 11:39 ق.ظ

جاهل کسایی هستن که فرق بین دوست و دشمن خودشون رو نمیدونن و فقط به فکر شکمشونن؛ اصلا عزت و آبرو و استقلال و غرور و غیرت سرشون نمیشه!!!

محمد شنبه 31 اکتبر 2015 - 1:42 ب.ظ

انگلیسی ها برنامه ریزان اصلی کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ و جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران و بنیانگذاران اسراییل در منطقه و ایجاد کنندگان فرقه های ضاله بهاییت و وهابیت و برنامه ریزان اصلی فتنه ۸۸ در ایران بوده اند.امیر کبیر به دست مزدوران انگلیس ر ایران به قتل رسید.قحطی مصنوعی که با اتش زدن هزاران تن گندم ایران توسط انگلیسی ها ایجاد شد میلیونها نفر ایرانی را از پای درآورد.ویروس وبا را انگلیسی ها به دست میرزا آقا خان نوری در ایران شایع نمودند که صدها هزار ایرانی را به کام مرگ کشید و ….
این روباهان مکار را نباید به ایران راه بدهیم چون همیشه در فکر ضربه زدن به ما بوده اند و نفعی از انها عاید مملکت ما نشده است.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی