جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان انار پیرامون برگزاری هرچه باشکوه تر یوم الله ۱۳ آبانماه تشکیل جلسه داد…

IMG_6467

به گزارش انارما ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان انار  پیرامون برگزاری هرچه باشکوه تر یوم الله ۱۳ آبانماه تشکیل جلسه داد.

در این جلسه که در سالن جلسات آموزش و پرورش انار برگزار شد حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه انار گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمود های بیدارگرانه حضرت امام (ره) وتدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)روحیه استکبار ستیزی از مرزهای ایران فرا تر رفته و همه ملتهای عدالت خواه حق طلب و آزاده را فرا گرفته است.

خادمی فرماندار انار نیز در این جلسه اظهار داشت :۱۳آبان مظهر بصیرت و بیداری و استکبار ستیزی مردم ایران علی الخصوص دانش آموزان و دانشجویان است.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان یادآور سه رویداد بزرگ تبعید امام خمینی (ره) به کشور ترکیه، کشتار دانش آموزان و تصرف لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان سال ۵۸ درتاریخ این کشور است گفت:ویژگی مشترک هر سه حادثه در این روز مهم بازگو کننده عمق نفرت مردم ایران ازرفتارهای استعمارگرانه است .

در ادامه این جلسه سرهنگ مرادی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با اشاره به هشدار های  رهبر معظم انقلاب در خصوص نفوذ دشمن در کشور گفت:مسابقه آمریکا شناسی به همین مناسبت در مدارس انار برگزار خواهد شد.

وی ضمن دعوت از هیئت های مذهبی شهرستان انار برای برگزاری باشکوه تر راهپیمایی ۱۳آبان گفت: امسال برای اولین بار از چهارم آبان ماه تا دهم آبان ماه بعنوان دهه استکبار ستیزی نامگذاری شده است که بر این اساس نمایشگاهی در حاشیه مراسم راهیپمایی روز ۱۳آبان برپا خواهد شد.

در ادامه این جلسه ناجی رئیس آموزش و پرورش شهرستان انار با اشاره به سوره مبارکه انشراح گفت:خداوند در این سوره می فرمایند پس از هر سختی آسانی است و بر این اساس یک امر مهمی که شناخته شد و تمام شد دوباره باید شروع شود و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز هر روزش مهم است و همین گونه می باشد.

وی ضمن دعوت از دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان برای شرکت پرشور در مراسم راهپیمایی ۱۳آبان گفت: آموزش و پرورش انار آمادگی دارد تا راهپیمایی ۱۳آبان با شکوه برگزار شود.

در پایان این مراسم سایر دستگاه های شهرستان اعم از شهرداری و دانشگاه های پیام نور و آزاد انار برای همکاری در برگزاری با شکوه این مراسم اعلام آمادگی کردند.

در پایان مقرر گردید  راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبانماه ساعت ۱۰ صبح از محل میدان بسیج باحضور گسترده دانشجویان و دانش آموزان و اقشار مختلف مردم آغاز و در محل چهاراه پارک معلم انار با مداحی حماسی مداحان اهل بیت ،سخنرانی و قرائت قطعنامه به پایان رسد.

IMG_6467

IMG_6479

IMG_6484

IMG_6469

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی