جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

امام جمعه انار تصریح کرد: شما در این فتنه ۸۸دیدید که سید فتنه ،شیخ فتنه ،میر فتنه و حتی پیر فتنه برای ما درست کردند اما ملت ایران فریب کسی را نخورد و پیرو ولایت فقیه باقی ماند …

IMG_6714

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان با اشاره به سالروز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه گفت: حضرت امام(ره) سال ها دوری از وطن را تحمل کرد اما حاضر نشد که قبول کند ملت ایران برده و اسیر آمریکا باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: ملت ایران بعد از انقلاب اسلامی تاکنون نشان داده است که با هیچ بهانه ای زیر بار ظلم و ستم آمریکا نخواهد رفت . سال ها مشکلات فراوان را که دشمنان تحمیل کردند ملت ایران تحمل کرد تا از استقلال خود دفاع کند.

حجت الاسلام ابراهیمی اظهار داشت:امروز اگر قدرت های استکباری در مقابل ملت ایران زانو می زنند و کشور های بزرگ در مقابل ملت ایران تسلیم هستند و ما میتوانیم خواسته های خود را بر دشمنان دیکته کنیم همگی بخاطر استقامت ملت و مسئولین می باشد.

وی گفت: بزگترین شاخصه ی انقلاب اسلامی روحیه استکبار ستیزی است که این روحیه منحصر میشود در شعار “مرگ بر آمریکا ” که حضرت امام(ره) بنیانگذار این شعار بود و مقام معظم رهبری بارها بر این روحیه تاکید کردند.

امام جمعه انار تاکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر ضدیت با حقوق بشر ، یعنی مرگ بر اشغال و تجاوز ،یعنی مرگ بر ترور و یعنی مرگ بر جنایت که آمریکا امروزه بزرگترین ظالم در حق بشریت است.

ابراهیمی در ادامه خاطر نشان کرد: آمریکا دست بردار نیست و اکنون تمام امیدش به عواملش در ایران است که بتواند از طریق فضای مجازی آن روحیه استکبار ستیزی ملت ایران را تحت تاثیر قرار دهد.

وی افزود: امروز بزرگترین خطری که ملت ایران را تهدید می کند خطر نقوذ عوامل استکبار در ایران اسلامی است و لذا مسئولین باید متوجه باشند و ریاست جمهوری که از اول انقلاب نشان داده در مقابل حیله های دشمن ایستاده و خواهد ایستاد باید به همراه سایر مسئولین دولت احساس مسئولین بیشتری کند.

امام جمعه انار در پایان  با اشاره به فتنه۸۸گفت: شما در این فتنه ۸۸دیدید که سید فتنه ،شیخ فتنه ،میر فتنه و حتی پیر فتنه برای ما درست کردند اما ملت ایران فریب کسی را نخورد و پیرو ولایت فقیه باقی ماند .

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

روستایی انقلابی پنج‌شنبه 5 نوامبر 2015 - 8:08 ق.ظ

سلام این سید فتنه ،شیخ فتنه ،میر فتنه و پیر فتنه کیایند که امام جمعه محترم دیروز در مراسم ۱۳ آبان ایشون رو نمایی کردند – درود بر ولایت و یاران ولایت

شهری انقلابی پنج‌شنبه 5 نوامبر 2015 - 12:46 ب.ظ

سید فتنه = رییس دولت اصلاحات = خاتمی
شیخ فتنه = رقیب آرائ باطله پنجمین نفر بین چهار کاندیدای ریاست جمهوری = کروبی
میرفتنه = داماد لرستان فرزند آذربایجان مدعی من برنده شدم در انتخابات قبل از روز انتخابات = میر حسین موسوی
پیر فتنه = پدر خالق هنرمند کرسنت و استات اویل م ه ، پدر حنا دختری در مزرعه (ف دختری درساندویچی) ، خواب گذار اعظم ، هنرمندبکه تاز میدان خاطره گویی مدعی قهرمانی ما میخواستیم سلاح هسته ای بسازیم = ا ه ر نوقی الاصل بچه بالا شهر تهرانی
لطفا به افتخارشون اون کف قشنگه تون رو بزنید هورااااااا

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 5 نوامبر 2015 - 4:13 ب.ظ

احسنت به این هوش وفکرخلاق شهری انقلابی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی