پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

در پی کسب موفقیت آقایان اکبرچاهخویی و علی حسینی نوه از شهرستان انار در کنگره بین المللی امام سجاد(ع) ،حسین صیادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار طی پیامی کسب این موفقیت را تبریک گفت…

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار

به گزارش انارما ، در پی کسب موفقیت آقایان اکبرچاهخویی و علی حسینی نوه از شهرستان انار در کنگره بین المللی امام سجاد(ع) ،حسین صیادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار طی پیامی کسب این موفقیت را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

 آقایان اکبرچاهخویی و علی حسینی نوه برگزیده شدن شما عزیزان را در سوگواره سجاده ی خورشید در پنجمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع)کانون های فرهنگی مساجد با موضوع صلوات خاصه امام سجاد(ع) را به شما و  اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان انار تبریک عرض می نماییم.

امیدواریم که در راه گسترش فرهنگ اهل بیت (ع) موفق و موید باشید.

حسین صیادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 10 نوامبر 2015 - 1:05 ب.ظ

مبارکه تبریک میگم

خورشید شب سه‌شنبه 10 نوامبر 2015 - 5:53 ب.ظ

با سلام باید در نمازجمعه از این بزرگواران اناری تقدیر بشود. به نظرم هیئت امنا امامزاده که امامزاده پناه ماست باید جایزه بدهند.

برترین ها سه‌شنبه 10 نوامبر 2015 - 9:56 ب.ظ

خدمت جناب آقای صیادی و سرکار خانم قدیری که واقعا در این زمینه ها برای کانون ها کم نمیذارن تشکر میکنم که اگر همکاری این دو عزیز نبود این دو روتبه برتر را نمیگرفتیم.از خداوند منان به این دو عزیز آرزوی سلامتی و سربلندی دارم….
و همچنین خسته نباشید میگم خدمت آقای داودی مسئول کانون فرهنگی شهیدمحمدمیرزایی که واقعا او هم در این راه خیلی تلاش کرد تا توانست مقام برتری را به نام کانون شهید محمدمیرزایی به ثبت برساند…
و تبریک اصلیم را خدمت اکبر چاهخویی و علی حسینی نوه دو عزیز بزرگوار که با صدای دلنشینشان مجلس های عزاداری را گرم میکنند را دارم و آرزو میکنم که در راه اهل بیت (ع) و گسترش فرهنگ موفق و موید باشید..

رضا سه‌شنبه 10 نوامبر 2015 - 10:55 ب.ظ

تبریک تبریک تبریک

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی