پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

سه شنبه شب جلسه ستاد بحران شهرستان انار با حضور اعضای ستاد در راستای بارندگی اخیر و بارندگی های پیش رو در سالن فرمانداری برگزارشد…

جلسه ستاد بحران شهرستان انار۱

به گزارش انارما ، سه شنبه شب جلسه ستاد بحران شهرستان انار با حضور اعضای ستاد  در راستای بارندگی اخیر و بارندگی های پیش رو در سالن فرمانداری برگزارشد.

 علیزاده در جمع اعضای ستاد بحران شهرستان ضمن ابلاغ شرح وظایف دستگاهها، از مدیران دستگاه های خدمات رسان  اعم ازفرماندهی انتظامی، شهرداران، هلال احمر، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، فوریتهای پزشکی، جهاد کشاورزی،منابع طبیعی، آب شهری و روستایی، ادارات برق، گاز، مخابرات،منابع آب و غیره خواست با این ستاد در صورت بروز هرگونه بحران ،  آمادگی لازم برای مواجهه با هر گونه تهدید احتمالی را داشته باشند.

وی با اشاره به تجربه مدیران و اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان در سال های گذشته بیان کرد: تعاونی دهیاران و شوراهای اسلامی در سطح روستاها نیز باید تمامی امکانات خود را برای خدمات رسانی به مردم استفاده نمایند.

معاون فرماندار اظهار داشت: مراکز اورژانسی و بهداشتی هم با بسیج تمامی امکانات موجود و آمبولانس های خود برای پاسخگویی به نیازهای مردمی در این فصل سرما باید آماده باشند.

در ادامه جلسه اعضای ستاد در مورد آمادگی پرسنل و تجهیزات خود گزارشی ارائه دادند ودر مورد کمبودها و امکانات مورد نیاز،آموزش کارمندان ادارات و دهیاران برای مواقع بحران، استفاده از امکانات و تجهیزات بخش خصوصی برای مواقع بحران، مدیریت امکانات موجود و تقسیم کار در مواقع بحران بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

جلسه ستاد بحران شهرستان انار۱

جلسه ستاد بحران شهرستان انار برگزار شد

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

رضا سه‌شنبه 10 نوامبر 2015 - 10:52 ب.ظ

ستاد بحران بدون فرماندار ؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی