جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

امام جمعه انار با اشاره به دستگیری نیروی های نفوذی دشمن در فضای رسانه ای کشور گفت:بنده جدا از رئیس جمهور گلایه دارم که نباید ایشان اینچنین با این موضوعات برخورد کند …

حجت الاسلام ابراهیمی انارما

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در هفته گذشته گفت: مثل هیمشه سخنان حکیمانه و قاطع مقام معظم رهبری راه گشای مردم و مسئولین  کشور بود.

ابراهیمی  با اشاره به تاکید رهبرمعظم انقلاب بعد از جریان برجام  بر جلوگیری از نفوذ دشمن گفت: نباید مسئولین بی دقتی کنند تا خدای نکرده ما گرفتار نفوذ دشمن مخصوصا آمریکا شویم چرا که ما سی و چندسال است دندان های این گرگ درنده را شکستیم و آبروی نداشته ی این ابرقرت پوشالی را برملا کردیم و بر این اساس باید خیلی حواسمان باشد تا گرفتار نفوذ فکری و فرهنگی دشمن نشویم.

وی در ادامه با تشکر از اطلاعات سپاه پاسداران در خصوص دستگیری نیروهای نفوذی دشمن در رسانه ها گفت: بنده جدا از رئیس جمهور گلایه دارم که نباید ایشان اینچنین با این موضوعات برخورد کند چرا که جلوی نفوذ دشمن هرجا و از هر طیفی که هستند باید گرفته شود و نباید رسانه ها مناره اوامر دشمن باشند.

امام جمعه انار  اینچنین ادامه داد: نباید افرادی تحت عنوان خبرنگار و مقاله نویس در فضای فرهنگی کشور آشوب ایجاد کنند و آن چیزی که توقع از مسئولین رده بالای نظام است دقت در این مسائل می باشد  چرا که در راه به ثمر نشستن این انقلاب خون پاک بیش از ۳۰۰هزار غیور انقلابی به زمین ریخته شده است.

وی با اشاره به بی دقتی و بی انصافی برخی مسئولین که بر اساس ملاحظات سیاسی شکل میگیرد گفت: اینچنین عمل کردن راه مملکت داری و ادای دین به مردمی که به مسئولین برای خدمت گزاری رای داده اند نیست.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه خاطر نشان کرد: باید مسئولین ببینند درد مردم چیست . اینکه چندنفر نفوذی رسانه ای دشمن دستگیر شده اند و مسئولی بخواهد از این نفوذی ها دفاع کند درد مردم نیست . امروز درد مردم مشکلات اقتصادی و رکود واقع شده در اقتصاد کشور است که در اثر این رکود کشاورزان که از خدمت گزارترین اقشار این جامعه هستند استخوان هایشان دارد خرد میشود.

وی افزود: مسئولین باید روی مشکلات مردم حساس باشند نه اینکه از چندنفوذی که آن هم بدست نیروی اطلاعات سپاه پاسداران دستگیر شده اند  دفاع کنند.

خطیب جمعه انار در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: آن روزی که برای تهیه رادیو داروهایمان به اورانیوم نیاز داشتیم بر زیر قولشان زدند و آنها به ما اورانیوم ندادند و شروط خفت برای ما وضع کردند اما دانشمندان ما با تلاش خود اورانیوم ۲۰درصد را به ارمغان آوردند و به دشمنانان فهماندند که با تحریم ها نمیتوانند بر گرده ما سوار شوند.

وی افزود: اگر سران کشور های موسوم به ۵+۱در مذاکرات با احترام بر سر میز مذاکره با ایران حاضر شدند بخاطر این بود که ما با دست پر در مذاکرات حاضر شده بودیم.

ابراهیمی در پایان تصریح کرد: اگر همین سانتیرفیوژ هایی که هم اکنون برای برداشتن آنها عجله دارند تا دشمن خوشحال شود نبودند ۵+۱با ما بر سر میز مذاکره اصلا نمی نشست.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

م - ا شنبه 14 نوامبر 2015 - 12:49 ق.ظ

واقعآ جای افسوس است که بعد ار سی و چند سال ایستادگی و مقاومت ، شهادت شهدا (ارواحنافدا) ، جانفشانی جانبازان عزیز ، اسارت آزادگان سرافراز و راهبری امت توسط امام ره و امام خامنه ای ، حالا شل شویم و مملکت را بدست اجانب بدهیم ، چرا این دولت راه حل مشکلات را در رابطه با آمریکا می بیند و این همه دستاوردهای ملت را به باد می دهد؟

نام و نام خانوادگی شنبه 14 نوامبر 2015 - 2:03 ق.ظ

احسنت

بسیجی شنبه 14 نوامبر 2015 - 7:53 ق.ظ

مرگ بر آمریکا
مرگ برعوامل آمریکا
مرگ بر نفوذی های آمریکا
مرگ بر جاده صاف کنای آمریکا

ح-ا-ا شنبه 14 نوامبر 2015 - 11:19 ب.ظ

کمی بی انصافی است.دولت فبل مسکن تزریق می کردودرد را ریشه ای درمان نکرد.انشاالله این دولت باراهنمایی های رهبری دردمردم واقتصادکشورراریشه ای درمان خواهندکرد/

حسینیه محله بالا یکشنبه 15 نوامبر 2015 - 8:16 ق.ظ

سلام البته فعلا که جز رکود اقتصادی و قفل شدن کار و زندگی مردم چیز دیگری از این دولت فخیمه ندیدیم یه مشت سرمایه دار بزرگ اومدند در هیئت دولت جمع شدند درد مردم رو نمیفهمند ببینید همین امسال چه به روز کشاورزان کشور آمد بعد از یک سال زحمتشون رو بر باد رفته دیدند کشاورزی یک تولید استراتزیک است اگه آسیب ببیند مملکت قطعا آسیب میبیند – حیف که خسته ام وگرنه آنقدر از اشتباهات این دولت کدخدا محور مینوشتم که بعد از نماز همیشه دعا کنی خدایا مملکتمون رو از شر ندانم کاریها حفظ کن این کلیده رو ازش بگیر که هیچ قفلی رو باز نکرد

نام و نام خانوادگی یکشنبه 15 نوامبر 2015 - 12:41 ب.ظ

کمتر از یکسال پیش(در بحبوحه ی مذاکرات)، همین آقای ابراهیمی مشکل مردم را مشکلات اقتصادی نمی دانستند و برای این مشکلات که از حدود ۶ سال پیش بوجود آمده اند ارجی نمی نهادند ( آیت اعلم الهدی: مردم اشکنه بخورند) و یا (مردم ما بخاطر پول و ثروت انقلاب نکردند) و.. ولی الان چی شده یهو مشکل مردم، مشکل اقتصادی شده؟؟؟؟اونموقع و بدنبال افزایش روزافزون طلاق و شرارت و خلاف کاریها، حتی مردم عادی شهر و کشورمون با زبون بی زبونی حدیث حضرت رسول اکرم رو نقل کردند و گفتند: اگر از در خانه ایی فقر وارد شود ایمان از دری دیگر خارج می گردد، بودند صاحبان محافل و منافعی که درصدد نفی این حدیث و یا انحراف آن برآمدند!!
زندگیمون شده دیکته و روخونی از ایدولوژی های ورهم و درهم و خطرناکتر از شیشه گاهاً توهم میزنیم.
و تنها کاری که نه جناح راست و نه جناح چپ انجام نمیده : حرف شنوی از بیانات و فرموده های مقام معظم رهبری است.

محمد یکشنبه 15 نوامبر 2015 - 1:27 ب.ظ

اگر کلید گرفته بشه خوبه
باید اساسی کار بشه، اگر فقط روی کارها فکر و نظارت بود خوب بود نه با بی فکری و بی اعتنایی تمام مسائل رو فقط کنار بگذاریم

حسینیه محله پایین دوشنبه 16 نوامبر 2015 - 8:48 ق.ظ

عزیز جان یکسال پیش رو با امروز مقایسه نکن اون روز که امام جمعه محترم بنا بگفته شما چنین گفتند
۱ – وضع مردم بمراتب بهتر از امروز بود پسته مردم خریدار داشت هندوانه روی دست کشاورز نمانده بود گوجه و سیب زمینی و پیاز و مرکبات کشاورزان روی دستشون نمانده بود لطفا سری به مردم بزنید بقول عزیز حسینیه محله بالا زندگی مردم بر اثر رکود مثل امروز قفل نشده بود
۲ – آقایون هی داد زدند مذاکرات با آمریکا به نتیجه برسه کشور گل و بلبل میشه نتیجه چی شد آقای رییس جمهور که همیشه موقع پرداخت یارانه به ملت میگه نداریم نداریم نداریم ولی برای خودش هواپیمای اختصاصی هایکلاس میگیره ، حاج خانم به مهموناش سکه طلا هدیه میده ، وزراء دولت که بعضیاشون ثروت هزار میلیاردی دارند و راکفلر ایران نام گرفته اند حقوقشون افزایش نجومی پیدا میکنه ، حقوق کارمندان بعضی وزارت خانه ها مثل امورخارجه ۸۰۰ هزار تومان بیشتر میشه و ……… بله مذاکره کردند عزت مملکتمون رو ، دستاوردهای هسته ایمون رو ، پرستیژ جهانیمون رو به پای ارباب بزرگ کدخدای خودخوانده دنیا آمریکا ریختند نتیجه چی شد تحریم ها روز به روز بیشتر شد حالا بجای حل مشکلات اقتصادی مملکت به قوه قضائیه ، به سپاه پاسدارن ، روحانیت ، ائمه جمعه ووووو تهمت و جسارت میکنند از یه مشت خائن به مملکت که دست خیانت کارشون رو شده و بازداشت شده اند حمایت میکنند آیا برای ما زشت نیست که جیسون رضائیان جاسوس آمریکایی قبل از دستگیری در جلسات هیئت دولت شرکت میکرده کسی که خانه اش رو نتونه اداره کنه قظعا روستا یا شهرش رو نمیتونه اداره کنه آقایون هیئت دولت رو نمیتونند جمع و جور کنند چطور توقع داشته باشیم مملکت رو جمع و جور کنند
۳ – پس بیا با هم بگوییم درود بر امام جمعه پیرو ولایت

حسینیه بالا پاسکاه دوشنبه 16 نوامبر 2015 - 9:49 ق.ظ

درود بر عزیزان حسینیه محله پایین و حسینیه بالا کاش بیشتر میگفتید و مینوشتید تا با هم مثل اصفهونیا در استقبال از رییس جمهور دعا کردند دستمون رو به دعا بلند کنیم بگیم
… کلید و بگیر از شیخ حسن

نام و نام خانوادگی دوشنبه 16 نوامبر 2015 - 10:21 ق.ظ

نورچشمم، قفل شدن زندگی و اوضاع مردم ماحصل بی تدبیری یکماه و شش ماه نیست که شما الان می گید اوضاع مردم بدتر شده! سنگ این دولت رو به سینه نمی زنم ولی اگه دقت کنی حداقل توی این یکی دو سال از اون ولم شولات گرونی و نرخ ارز و سکه و… خبری نیست حداقل بازار یه ثباتی داره.
۱٫ کدوم سالی رو سراغ داری که تو اون سال گوجه و پیاز و خیار! مردم تو دستشون باد نکرده باشه؟؟؟؟؟؟؟بینی و بین الله کدوم سال؟؟ ضمن اینکه یادمون نرفته معاون اول شخص رییس جمهور سابق چطور با دو تا مصاحبه بازار پسته شب عید نوروز رو که گُله بازاره رو خراب کرد. یادته؟؟؟
۲٫ماکه هی سنگ و شعار انرژی هسته ایی رو به سینه و سر دادیم کجای دنیا رو گرفتیم و نتیجه ش چی شد؟؟ سفره خونمون رنگین تر و غنی تر شد؟؟مریضای صعب العلاجمون داروهاشون فراوون و ارزونتر شدند یا اینکه از بی دوایی جون دادند؟؟؟
۳٫ هنوز یادمون نرفته هیئت چند صد و اندی نفره همراه رییس جمهور سابق در سفر به نیویورک.
۴٫واما در خصوص جیسون و شرکت در جلسه هیئت دولت: اجزای خط قرمز دولت قبل(کابینه)الان هر کدوم تو اوین چیکار می کنند؟؟؟مگه ریاست جمهور قبلی با تمام وجود از ایشان دفاع نمی کردند؟؟؟قهر ۱۱ روزه و خلاف امر رهبر عمل نمودن ایشان رو چگونه توجیه میکنی؟؟؟
بخدا که اگر ذره ایی از ولایت واقعی حضرت علی (ع) و نائب بر حقش پیروی می کردیم حالمان اینچنین عوضی نبود.
متأسفانه جناح بازی و جناح بندی مزخرفی در کشور حکمفرما شده است و جو عمومی کشور مسموم است./.

حسینیه بالا پاسکاه سه‌شنبه 17 نوامبر 2015 - 11:29 ب.ظ

با وجود اینکه ما سانتریفیوژهایی را جمع آوری کرده ایم اما هیچ اتفاقی در تحریم ها رخ نداد یعنی هنوز بانک مرکزی ما در تحریم است و فروش نفت ما با زمان تحریم هیچ فرقی نداشته است /

حسینیه ثارالله سه‌شنبه 17 نوامبر 2015 - 11:39 ب.ظ

معاون رئیس جمهور اظهار داشت: بیش از ۵۰میلیارد دلار پس از توافق هسته‌ای به کشور واریز شده – منبع خبر جهان نیوز / این همه پول رو چیکار کردند خدا میدونه موقع واریز یارانه که میشه منت سر مردم میگزارند خیال میکنند ارث باباشون رو به حساب مردم میریزند یادت بخیر حاج محمود خسته شدیم از حاج حسن همیشه عصبانی

حسینیه صدر آباد چهارشنبه 18 نوامبر 2015 - 12:12 ق.ظ

مقام معظم رهبری: کاری کنید که شتاب رشد علمی فروکش نکند
اخبار این روزها : پروفسور جعفر مهراد بنیان‌گذار پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، درباره وضعیت تولید علم ایران، گفت: عمان و پاکستان از دانشگاه تهران جلو زدند ، عربستانی‌ها روی دست ایران بلند شدند ، / حاج حسن کجایی معلومه چیکار میکنی – منبع خبر تسنیم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی