جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

چهارشنبه شب جلسه شورای شهرستان انار با دعوت از دهقان ،دکتر گنجی و موسی زاده از شبکه بهداشت و درمان انار برگزار شد..

IMG_7250

به گزارش انارما ، چهارشنبه شب جلسه شورای شهرستان انار با دعوت از دهقان ،دکتر گنجی و موسی زاده از شبکه بهداشت و درمان انار برگزار شد.

در این جلسه که با هدف ارزیایی کارکرد شبکه بهداشت و درمان انار در زمینه بهبود وضعیت امکانات درمانی برگزار شد دهقان مسئول امور اداری شبکه بهداشت با بیان اینکه عملیات اجرایی و خاک برداری بیمارستان ۳۲تختخوابی انار از صبح شنبه هفته آینده آغاز میشود گفت: در روز های آینده نیز عملیات ساخت بخش بستری که با هزینه خیرین در حال احداث است به پایان میرسد.

وی با اشاره به استقرار متخصصان تمام وقت در انار با توجه به بهسازی بخش های مختلف بیمارستان گفت: در یک هفته دکتر سونوگرافی در بیمارستان انار ۱۲۰نفر را ویزیت کرده است و این نشان از نیاز انار به امکانات پیشرفته درمانی دارد.

دهقان در ادامه با تقدیر از خانواده مرحوم امین گفت: خانواده آن خیر گرانقدر علاوه بر ساخت کلینیک و تقبل هزینه ساخت بانک خون ، هزینه خرید دودستگاه دیالیز را تقبل کرده اند و این دودستگاه همراه با افتتاح کلینیک درمانی انار در ماه آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به پوششی شهر های همجوار انار توسط بیمارستان انار در بخش دیالیز  ،  اضافه کردن دستگاه دیالیز جدید از نیازهای اصلی بود که خوشبختانه با مناعت طبع خانواده آن خیر گرانقدر این دستگاه ها خریداری شده است.

موسی زاده نیز در این نشست با مطلوب برشمردن شاخصه های بهداشتی شبکه بهداشت و درمان انار گفت: از لحاظ شاخصه های بهداشتی در استان مقام دوم را داریم و در زمینه مرگ و میر نیز سه سال است که آمار ما صفر می باشد.

IMG_7251

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

محمدی پنج‌شنبه 19 نوامبر 2015 - 5:23 ق.ظ

تشکر از خانم دکتر گنجی اگر به خاطر ایشان نبود خیلی کارها در بیمارستان انجام نشده بود.

فرهادی پنج‌شنبه 19 نوامبر 2015 - 5:38 ق.ظ

بقیه اعضای شورا؟ فقط دونفر بودن بقیه یا توعکس نیستن یا نیستند؟

امین پنج‌شنبه 19 نوامبر 2015 - 7:03 ق.ظ

حاضر غایب ساده ای بکنیم دکتر برجی غایب علی قدیری غایب ضیا صوراسرافیل غایب علی یوسف زاده غایب. سه تا صندلی کنار میرزایی خالیه ؟ چرا ؟ به این میگویند حس همکاری و همدلی در ساخت بیمارستان واقعا اسپند دود کنید شورای انار چشم نخوره . الفاتححححححححححححححححححه

محمد ز- پنج‌شنبه 19 نوامبر 2015 - 7:33 ق.ظ

صندلیا چرا خالی است ؟ همینقدر بودند؟ بیمارستان کار به این مهمی همش همینقدر بودند؟ بقیه آقایان کجاهستند؟ من میخاستم ببینم اگر از صدا و سیما امده بودند برای گزارش دادن جا سوزن انداختن نبود.

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 19 نوامبر 2015 - 8:18 ق.ظ

خدا خیرشون بده روح امینم شاد

کارمند بیمارستان پنج‌شنبه 19 نوامبر 2015 - 8:31 ق.ظ

سلام با تشکر از سایت انار ما اگر خیرانی مثل امین حاج حسین عبدلی میرزاعباس رشیدی حاج اکبر بلوچی نبودند این بیمارستان تا اینجایی که الان هست نمیرسید اگر دکتر گنجی نبود این کاها تا اینجا نمیشد بعدش چرا دکتر برجی نیست چرا مدیر داخلی بیمارستان نیست همش دهقان باید توضیح بدهد؟چرا همه اعضای شورا در جلسه نیستند بعضی از این اعضای شورا هنوز نیامدند بیمارستان را ببینند آقای علی قدیری اقای ضیا صوراسرافیل ازشون بپرسید اصلا میدونند یا دیدند در بخش بیمارستان چه کارهایی شده آقای میرزای ازشون بپرسید اخرین باری سر به ساختمان سازی زدند کی بوده آقای حاج محمد خادمی کی امدند بیمارستان را ببینند ؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا سایت انار ما این سوالها را نپرسید؟ بعدش خانم گنجی هیچی در این جلسه نگفتند یا گفتند و منتشر نکردید؟

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 19 نوامبر 2015 - 9:22 ق.ظ

ایول دکتر برجی!

سردبیر پنج‌شنبه 19 نوامبر 2015 - 12:46 ب.ظ

با سلام و عرض ادب
جلسه ی که شب گذشته برگزار شده جلسه شورای شهرستان بوده است که آقایان قدیری ، یوسف زاده و صور اسرافیل عضو شورای شهرستان نمی باشند بلکه عضو شورای شهر هستند.

اصالحی و محمدی و خادمی پنج‌شنبه 19 نوامبر 2015 - 1:32 ب.ظ

اقایان سواد درک ندارید .این جلسه شورای شهرستان که ریاست آن احمد میرزایی و جانشین حاج محمد خادمی و آقای عبدالهی و مرتضوی عضو که حضور دارن.البته دارن خون میکنن تو دل فرماندار انار با این کارشون

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 19 نوامبر 2015 - 1:38 ب.ظ

دست خانم گنجی و دیگران درد نکنه ولی همه این
مجوزها و تاییده هارو آقای دکتر برجی و دهقان و
بقییه پرسنل شبکه بهداشت میگیرن!
البته کار اصلی رو مردم میکنن که ۳۰سال عمودی
رفتن رفسنجون و افقی برگشتن.دست همه مردم
درد نکنه که هرچی مردن کسی صداش در نیومد
دست اونایی هم که اومدن وعده بیمارستان بهمون دادن
و کلی زای گرفتن و هیچکارم نکردن درد نکنه

علي پنج‌شنبه 19 نوامبر 2015 - 3:48 ب.ظ

دست خانواده امین درد نکنه
خدا بیامرزد آن بزرگمرد را (امین)

م - ا پنج‌شنبه 19 نوامبر 2015 - 8:14 ب.ظ

با سلام و ادب و احترام ، هر چه کمبود هست از صدقه سر رفسنجانی هاست چرا که از اول انقلاب تا حالا سنگ تمام گذاشتند و هر چه بودجه و امکانات متعلق به شهرستان رفسنجان بود همه را در شهر رفسنجان هزینه کردند و بی خیال انار و نوق و دیگر مناطق شدند ، در عوض رفسنجان که اوایل انقلاب دو تا میدان ( میدون مرغو و فلکه ابراهیم ) و چهار تا خیابان داشت امروزه آنچنان توسعه پیدا کرده که شهرستان ویژه شده است ، از این به بعد نیز هر بودجه و یا خدماتی که بین انار و رفسنجان مشترک باشد ۹۹ درصد از آن رفسنجان و شاید ۱ درصد به انار تعلق گیرد ،ای کاش بین انار و رفسنجان هیچ مراوده ای صورت نمی گرفت.

متعجب جمعه 20 نوامبر 2015 - 1:08 ق.ظ

میخواستم بپرسم این افرادکه ازسیستم بهداشت هستندچه ربطی به سیستم درمانی وبیمارستان دارند.که به جلسه دعوت شدند.دکترگنجی واقای گنجی معاونت درمان ومدیربیمارستان هستند.مثل اینکه دهقان وموسی زاده حواسشون نیست بگن مابهداشتی هستیم نه درمانی

نام و نام خانوادگی جمعه 20 نوامبر 2015 - 6:42 ق.ظ

متعجب حواست کجاس?شبکه بهداشت و درمان
هم بهداشت و هم درمان

نام و نام خانوادگی شنبه 21 نوامبر 2015 - 12:15 ب.ظ

رخه یا نصف شب باید به زور کلی سر و صدا بیدارش کنن.به خدا ادم زورش میاد کاشکی وقتیم مریض باهاش حرف میزنه حواسش جم بود
ما اینقد دکتر و متخصص داریم از بچه های خود انار که تو شهرهای بزرگ خدمت میکنن چرا بچه اناریهای خودمونو دعوت نمیکنین بیان حداقل هفته ای یک روز ماهی یک روز که برا دیدن خونواده میان چند تا بیمار هم ویزیت کنن البته خیلیاشونو من اصلا نمیشناسم نمونه اش دکتر جعفری متخصص مغز و اعصابه که وقتی میاد انار تو خونه باباشون تا حالا چند تا مریض بد حال و جواب کرده رو درمان کردن و خودشونم از همون تهران مریضا شونو حمایت میکنن میگم که خیلیاشونو من نمیشناسم و یا حضور ذهن ندارم.بیایم حالا که بیمارستان به امید خدا راه افتاده دکترای اناری و خوبم بیاریم که از همه لحاظ دیگه تکمیل باشیم ادم چقد وقت و زمان و جونشو بذاره تو راه یزد(رفسنجانو که اصلا ولش کن پرسنل خود رفسنجان میرن یزد دکتر)

حامد شنبه 21 نوامبر 2015 - 6:28 ب.ظ

این کار باید سالها قبل انجام میشد
توسط دولت

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی