جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 10 May 2024

فرمانده سپاه ناحیه انار با اشاره به اهداف امام(ره) در تشکیل نهاد بسیج گفت: آینده نگری و تدبیر امام و اینکه آن بزرگوار برای بسیج ماموریتی فراتر از جنگ نظامی را پیش بینی کرده بودند مهم ترین ویژگی های این تصمیم امام خمینی(ره)بود..

IMG_6968

سرهنگ احمد مرادی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان انار در گفت و گو با خبرنگار انارما با اشاره به دستور امام (ره) مبنی پایه گذاری بسیج در ۵آذر سال ۵۸، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: علیرغم اینکه بیشتر تصور میشد که بسیج همگام با آغاز جنگ تحمیلی تشکیل شد اما میبنیم که امام خمینی(ره) ۱۰ماه زودتر از آغاز جنگ تحمیلی بسیج را پایه گذاری کرد .

وی با اشاره به اهداف امام(ره) در تشکیل نهاد بسیج گفت: آینده نگری و تدبیر امام و اینکه آن بزرگوار برای بسیج ماموریتی فراتر از جنگ نظامی را پیش بینی کرده بودند مهم ترین ویژگی های این تصمیم امام خمینی(ره)بود.

سرهنگ مرادی زاده تصریح کرد: بعد از جنگ تحمیلی بعضی ها آمدند و گفتند بسیج ماموریت خود را در جنگ به سرانجام رسانده و ما ضمن تقدیر  ، دیگر کاری دست بسیج نداریم. اما رهبر معظم انقلاب فرمودند ماموریت بسیج تازه شروع شده و به دستور ایشان بسیج به اقشار مختلفی از جمله (دانش آموزی ،فرهنگیان ،اصناف ،جامعه پزشکی و…) تقسیم شد.

فرمانده سپاه انار با اشاره به ماموریت بسیج بعد از دوران دفاع مقدس اظهار داشت: عرصه های ،علمی سیاسی،اجتماعی ،فرهنگی و… عرصه جولان بسیج بود و خوشبختانه بسیج  با موفقیت در این عرصه ها نقش خود را ایفا کرد و امروز هم با موفقیت در عرصه جهاد اقتصادی وارد عمل شده و عملکرد قابل قبولی را تاکنون داشته است.

وی با اشاره به برنامه های سپاه ناحیه انار در هفته بسیج اظهار داشت: برنامه های سپاه در هفته بسیج با کوهپیمایی خانوادگی بسیجیان در تپه های جاده نوق آغاز شد و بعد از آن میقات صالحین در میعادگاه نمازجعه تشکیل شد و بسیجیان بعد از آن نیز در نمارجمعه حضور بهم رساندند.

وی ادامه داد: در دومین روز از هفته بسیج با قرائت دعای عهد در جوار قبور شهدای شهرستان انار آغاز و با دیدار با ائمه جمعه انار و امینشهر ادامه یافت.

سرهنگ مرادی زاده با اشاره به سایر برنامه ها گفت:برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع استکبار ستیزی در حوزه های مقاومت، برگزاری مسابقات ورزشی و تیراندازی ، برگزاری کارگاه افزایش جمعیت ،غبار رویی  قبور شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهدا از جمله برنامه های سپاه ناحیه انار در هفته بسیج می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه انار در پایان از برگزاری همایش بسیجیان شهرستان انار خبر داد و گفت:سرآمد برنامه های هفته بسج در انار در روز چهارشنبه چهارم آذرماه راس ساعت ۱۴:۳۰  همایش بسیجیان شهرستان انار در امامزاده محمدصالح(ع)  با سخنرانی حجت الاسلام محسن زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثار الله استان کرمان آغاز خواهد شد .

مرادی زاده از مردم شهرستان انار ،خصوصا ایثارگران و خانواده معظم شهدا برای حضور در این مراسم دعوت بعمل آورد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی