شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و تعدادی از مسئولان این دانشگاه، روز پنجشنبه سوم دی با حضور در انار از پروژه‌های عمرانی در حال ساخت بیمارستان انار بازدید کردند…

انارما۲

به گزارش انارما ، اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و تعدادی از مسئولان این دانشگاه، روز پنجشنبه سوم دی  با حضور در انار  از پروژه‌های عمرانی در حال ساخت بیمارستان انار بازدید کردند.

وی در بازدید از بخش بستری بیمارستان انار که به همت خیر محترم حاج حسین عبدلی ساخته شده با تحسین بهسازی این بخش گفت: اقدام خیر محترم در  تامین بودجه بهسازی این بخش که با بهترین کیفیت انجام شده است شایسته تقدیر می باشد.

اسماعیلی ندیمی همچنین در بازدید از اطاق عمل بیمارستان انار گفت: اطاق عمل بیمارستان انار در روزهای آینده آغاز بکار می کند و رسما فعالیت آن از بهمن ماه آغاز خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان همچنین از درمانگاه شهید باهنر انار که در جنب میدان علمدار قرار داد بازدید کرد و گفت: ساختمان ۵۰ساله این درمانگاه که فرسوده شده است در شان مردم انار نیست و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با همکاری خیرین ساختمانی جدید برای درمانگاه شهید باهنر انار خواهد ساخت.

همچنین اسماعیلی ندیمی از احداث طبقه دوم ساختمان اورژانس ۱۱۵انار خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی ۵۰درصد هزینه ساخت این قسمت را پرداخت خواهد کرد.

در حاشیه این بازدید ، ساختمان شماره ۲پانسیون بیمارستان انار که به همت خیر محترم حاج اکبر بلوچی ساخته شده است افتتاح شد.

بازدید از پروژه در حال ساخت بانک خون که به همت خانواده محترم خیرگرانقدر علی اکبر امین در حال ساخت است و تقدیر از خیرین و دست دست اندرکاران حوزه سلامت شهر انار از دیگر برنامه های این سفر یک روزه رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان به انار بود.

اناما۶

انارما۲

IMG_0061 [1600x1200]

انارما۶

انارما۱

انارما۹

انارما۷

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

اصغر-رض جمعه 25 دسامبر 2015 - 2:01 ب.ظ

با سلام انشاءالله هیچکس گزاریش به بیمارستان نیفتد و هیچکس مریض نشود درود بر شیخ علی گنجی و خانم دکتر و خیرین خدا پشت و پناهتان باشد

مطلع جمعه 25 دسامبر 2015 - 8:34 ب.ظ

همه میدونن در این میان کی کار کرده دکتر گنجی وشیخ علی گنجی
بقیه که کت وشلوار پوشیدن روز اخری اومدن هیشکار نکردن وهمه چی رو میخوان بنام خودشون ثبت کنن

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی