شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان انار گفت: اغتشاشگری در روز تاسوعا و عاشورا با اهانت به مقدسات تشیع و شعار « مرگ بر جمهوری اسلامی» و «سوت و کف و پایکوبی در ظهر عاشورا » بوده است واینک مردم باید اشعث زمان بشناسند…

farahani

حجت الاسلام فراهانی مسئول عقیدتی-سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان انار در آستانه نهم دی ماه سالروز خروش ملت ایران در مقابل فتنه گران در سال۸۸  در گفت و گوی اختصاصی با انار ما گفت: ۹ دی را باید پاس داشت به خاطر ۲۳ شهید جوان و مخلصی که در هشت ماه دفاع مقدس جنگ نرم برای مقابله با کودتای ۸۸ به شهادت رسیدند. همچون مادر و دختر شهیدی به نام سرور برومند چوکامی و فاطمه رجب پور چوکامی که در کنار حوزه ۱۰۷ نینوا چادر از سرشان کشیدند و در روز ۲۵ خرداد به دست فتنه‌گران به شهادت رسیدند.

وی افزود: حماسه نه دی یعنی حماسه علویان زمان در مقابل اصحاب جمل ، صفین ، نهروان (خوراج) و قائدین زمان ؛ حماسه نه دی یعنی حماسه عاشورائیان زمان در مقابل صاحبان زر و زور و تزویر ۹دی ؛ ترجمه عاشورا بود به زبان انقلاب اسلامی.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان در ادامه درخصوص کسانیکه که فتنه را بوجود آوردند افزود:  همان کسانی که خودشان را صاحبان انقلاب می دانند همان کسانی که دم از جامعه مدنی زدند در مقابل جامعه مدینه النبی ؛ همان کسانی که گفتند : «اگر تقلب کردند، بریزند توی خیابان‌ها.» ؛ همان هایی که بچه هایشان را هر روز از کف خیابان جمع می کردند همان هایی که پیشاپیش خود را برنده انتخابات می دانستند ؛ همان هایی که برای هر شب به هر نفر از سران اوباش در تهران ، شبی ۲ میلیون تومان می دادند ؛ همان کسانی که تشنه به خون رهبری بودند و هستند اینها تماما مسبب ایجاد عوامل فتنه هستند.

وی در خصوص عوامل اصلی ایجاد فتنه خاطرنشان کرد: کارگردان اصلی فتنه۸۸ آمریکا ، انگلیس ، اسرائیل و صهیونیسم و سران استکبار بودند اما بازیگران آن صاحبان فتنه بودند به فرموده مقام معظم رهبری برای فتنه ۸۸ از ۱۰تا۱۵ سال پیش برنامه ریزی کرده بودند.

حجت الاسلام فراهانی در ادامه در مورد اینکه آیا ۹دی برای ملت ایران چه پیامی به همراه داشته است گفت: نه دی هم عبرت بود هم بصیرت ؛سوزانده شدن قرآن‌ها، به آتش کشیده شدن مساجد ؛ هتک حرمت نظام اسلامی ؛ کشته‌سازی، شایعه و جنایت.

وی افزود : اینکه فتنه گران در روز قدس «نه غزه نه لبنان»، در روز ۱۳ آبان «مرگ بر روسیه» و «جمهوری ایرانی» سردادند  و در روز ۱۶ آذر » اسائه ادب به امام‌خمینی(ره) و آتش زدن عکس امام کردند  اینها بخشی از کارنامه پلید فتنه گران در سال ۸۸می باشد.

 مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان انار در ادامه تصریح کرد: اغتشاشگری در روز تاسوعا و عاشورا  با اهانت به مقدسات تشیع و شعار « مرگ بر جمهوری اسلامی»  و  «سوت و کف و پایکوبی در ظهر عاشورا » بوده است واینک مردم باید اشعث زمان بشناسند ، جو فروشان گندم نمایی که دم از قانون می زنند اما خلاف قانون عمل می کنند. کسانی که در مورد شاخ و برگ های قانون آسمان ریسمان به هم می بافند ولی تیشه به ریشه قانون می زنند.

وی افزود: از آنجا که مقبولیت با مردم است بصیرت و عدم بصیرت مردم بسیار موثر و تعیین کننده خواهد بود در عزت یا ذلت کشور  و در فتنه۸۸ اگر مردم به موقع تشخیص نداده بودند و به صحنه نمی آمدند انقلاب به موزه تاریخ می پیوست.

فراهانی در در پایان درخصوص  راهکارها و پیشنهاداتی که در جهت ماندگار شدن ۹ دی میباشد را برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و پاسخ گو بودن مسئولین و به معنای واقعی دمکراسی دینی دانست و افزود: اینکه کاندیدایی با رای  مردم  ۴ سال هر کاری دلش می خواهد بکند و به هیچ کس هم پاسخگو نباشد مورد بازخواست خواهد بود و در حکومت اسلامی مسئولی که پاسخگو نیست و می گوید به تو چه ! همان طاغوت است ولو معمم باشد یا سید باشد یا سابقه انقلابی داشته باشد .

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

شهروند یکشنبه 27 دسامبر 2015 - 12:55 ب.ظ

هاشمی.خاتمی پاینده باد.سران فتنه هم اگرجرمی کردنددادگاهشون رابگیرند.حکمشون راهم ببرند.اعدامشون هم بکنند ولی حالادیگه دست ازسرمردم بردارید.

نام و نام خانوادگی یکشنبه 27 دسامبر 2015 - 7:45 ب.ظ

آقای شهروند پیشنهاد شما مثل اینست که بگویی اصحاب جمل و صفین و نهروان عاشورا را بکشید و اینقدر دم از علی و فاطمه و حسن و حسین نزنید , محرم و صفر را ول کنید زیارت عاشورا که لعن به فتنه گران هست راحذف کنید , برادر فتنه همیشه هست کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا , با ید حقایق گفته شود که کلاه سرمان نرود لطفا توجه کن به عمق مطلب, فاعتبروا یا اولی الابصار. اینطور جاهایی نیاز به بینش و بصیرت دارد.

یاسر یکشنبه 27 دسامبر 2015 - 10:35 ب.ظ

نمیدونم چقدر زمان لازم هست و باید چقدر توسط حکومت کنترل بشین و چقدر باید حکومت با مهره ی شما مخالفین هم بازی کنه تا متوجه بشین که شما چه مخالفت کنین وچه موافقت یک مهره ی مفید برای نظام هستین و یک دستی در حکومت داره حتی با مهره ی کروبی و موسوی هم بازی میکنه
نمیدونم کی میخواین در برابر عظمت وهوشیاری راس نظام کرنش کنید و سر تعظیم فرود بیارین ولی در مورد کروبی و موسوی هم روزی رو خواهیم دید که شما با حسرت بگین بازهم از نظام بازی خوردین
موسوی و کروبی هم اعدام خواهند شد اما روزی که اعدامشون برای نظام فایده ای داشته باشه نه ضرر
علی الحساب شما روزی ده بار بنویسید جمهوری اسلامی بد است اه است بد بد بد

نام و نام خانوادگی دوشنبه 28 دسامبر 2015 - 7:11 ق.ظ

ایکاش بجای پرداختن به فتنه که بهانه ای برای برخورد باطیف خاصی است ریشه های فتنه بررسی میشد از حمایتهای خلاف قانون داوران انتخابات تا تخلفات احمدی نژاد ودهها مورد تخلف دیگر

شهروند دوشنبه 28 دسامبر 2015 - 12:08 ب.ظ

قربون دهنت.گل گفتی.کو گوش شنوا.فعلازورهست وپست ومقام

حسین سه‌شنبه 29 دسامبر 2015 - 8:02 ق.ظ

بیچاره سران فتنه که هاشمی و خاتمی و سیدحسن و مهدی هاشمی بودند. اون دو نادان که الآن در حصر هستند، ابزار دست سران فتنه بودند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی