جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

امام جمعه موقت انار گفت:زوج هایی جوانی در انار هستند که چندین سال عقد کرده بودند و فقط بعلت نداشتن جهیزیه از سوی زن ، ازدواجشان منجر به طلاق شده است…

امام جمعه موقت انار

به گزارش انارما ، حجت الاسلام حسینی نوه امام جمعه موقت شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با ارائه گزارشی از اقدامات ستاد زکات شهرستان گفت: در سال ۹۴ستاد زکات شهرستان انار همچون دوسال قبل مقام برتر را در استان کرمان ازآن خود کرده است.

وی در تشریح فعالیت های ستادزکات اظهار داشت: تهیه جهیزیه آسان ۸۴خانوار ، کمک به ساخت مسکن و مساعدت در زمینه درمان نیازمندان و همچنین اعطای کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان بی بضاعت از جمله فعالیت های ستادزکات شهرستان انار بوده است.

وی افزود: بیش از ۱۴۰۰سبدکالا به همراه اطعام و افطاری نیازمندان واقعی  شهرستان اعطا شده است و تعدادی از  زندانیان جرائم غیرعمد مساعدت هایی از جانب ستادزکات شهرستان دریافت کرده اند.

امام جمعه موقت انار در خصوص فعالیت های ستادزکات در زمینه سازندگی گفت: کمک به تجهیز بیمارستان ، کمک به درمانگاه و تجهیز قسمت آزمایشگاه و همچنین ساخت سالن نمازمدارس و کمک به تعمیر و ساخت برخی از مساجد شهرستان انار از دیگر فعالیت های این ستاد بوده است.

حجت الاسلام حسینی نوه در ادامه با بیان اینکه خانواده هایی در انار هستند که به نان شب محتاجند گفت: این خانواده ها به ابتدایی ترین نیازها که همان موادغذایی است احتیاج دارند و درخواست ما از مردم اینست که هر نوع وسیله ی بلااستفاده ای که در منزل دارند به این نیازمندان اعطا نمایند.

وی در خصوص بحران هایی که بواسطه فقر تعدادی از خانواده های نیازمند انار با آن روبه رو هستند تصریح کرد: چند مددجو بخاطر نداشتن هزینه تحصیل ترک تحصیل نموده اند و حتی در بحث طلاق نیز زوج هایی هستند که چندین سال عقد کرده بودند و  فقط بعلت نداشتن جهیزیه از سوی زن ، ازدواجشان منجر به طلاق شده است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان در ادامه با تقدیر از مردم و بویژه خیرین ستادزکات شهرستان انار گفت:  همکاری های خیرین شهرستان با ستادزکات تاکنون شایسته تحسین بوده و امیدواریم همت مردم شهرستان انار از این پس در این زمینه بیش از پیش باشد.

حجت الاسلام حسینی نوه در خطبه دوم با اشاره به اعمال تحریم های جدید از سوی آمریکا علیه ایران خاطر نشان کرد: بعداز توافق هسته ای ایران و ۵+۱ و انعقاد برجام انتظار میرفت با توجه به اینکه ایران به تعهدات خود عمل کرده است طرف مقابل نیز قدری از دشمنی های خود را علیه ایران بکاهد اما با وضع تحریم های جدید علیه ایران از سوی دولت آمریکا دشمنی خود را به اوج رساندند.

وی افزود: وضع تحریم های جدید علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به اتهام حمایت از تروریسم در صورتی است که این نهاد انقلابی در جهت آزادبخشی به جهان و حمایت از مظلومان و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی جهان تاکنون عمل کرده است.

امام جمعه موقت انار در پایان با محکومیت جنایت رژیم آل سعود در اعدام عالم مجاهد آیت الله نمر تصریح کرد: رژیم آل سعود در ناکامی های فراوانی که در یمن و عراق داشت به اهداف شوم خود نرسید و اینگونه در پی تلافی برآمد اما در واقع گور خود را با دستان خودش مهیا کرد و این اقدام نابودی رژیم  آل سعود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی شنبه 9 ژانویه 2016 - 7:12 ب.ظ

اوناهم انتظار داشتند بعداز توافق ایران کمی از خصومتش برعلیه امریکا بکاهد ولی دقیقا اندکی پس از توافق موشک رو موشک و تونل رو تونل رونمایی گردید.پس طبیعی است که امریکاهم بیکار ننشیند.

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 12 ژانویه 2016 - 1:03 ب.ظ

پس چرا کمک نمیکنین.فقط شعاره شعار شعار

م - ا سه‌شنبه 12 ژانویه 2016 - 11:09 ب.ظ

خیلی عجیبه که بعضی ها اینقدر شیفته و فریب خورده غرب و آمریکا هستند که سراپا از این قدرت مستکبر حمایت میکنند و همه چیز را وارونه می بینند ، چرا آمریکا و کشورهای ۱+۵ به تعهدات خود عمل نمی کنند در صورتیکه ایران گام به گام تعهدات خود را اجرا کرده و می کند ، ای کاش کمی واقع بین بودیم و گل به خودی نمی زدیم

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی