شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | Saturday 25 May 2024

امام جمعه انار گفت: با تمجید از دستگیری ۱۰تفنگدار متجاوز آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: همین اقدام یک ضربه ی بزرگ به هیمنه آمریکا بود که البته بماند که قدری برخی از مسئولین با دستپاچگی سریع در پی آزادی اینها تلاش کردند…

IMG_2935 - Copy

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه انار در خطبه هاز نمازجمعه این هفته گفت: در دنیای امروز ازجوانب مختلف ملت ایران تحت فشار  نظام ناعادلانه حاکم و دنیای استکبار است و در طول تاریخ هرچه پایبندی شیعیان نسبت به اعتقاداتشان که همان ارزش های انسانی است بیشتر بوده فشار های دشمن نیز بیشتر بوده است.

وی با اشاره به آغاز جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران گفت: البته این جنگ جدید نیست و از ابتدای انقلاب تاکنون بوده است اما در سال های اخیر بر علیه ایران تشدید شده است .

امام جمعه انار افزود: انچه از ابتدای انقلاب و بر اساس آموزه های دینی مان آموخته ایم اینست که هرجا ما در خصوص مصالحی حال چه عاقلانه و چه غیرعاقلانه عقب نشینی کرده ایم دشمن جری تر شده و فشار های خود را علیه ایران شدیدتر کرده است.

حجت الاسلام ابراهیمی با مقایسه وضعیت فعلی تهدید ها و فشار های دشمن بر علیه ایران در زمان حال و سال های قبل گفت: به مراتب فشار های دشمن بر ایران نسبت به پارسال و سال قبل تر بیشتر شده است و تنها راه ما در قبال دشمنانی که کوتاه نمی آیند ایستادگی و مقاومت است.

وی با اشاره به عملی شدن برجام گفت: ما آخرین اقدامات را در حال انجام دادن هستیم و بر اساس تعهداتی که در برجام داده ایم در روز های گذشته قلب راکتور اراک را خارج کردیم و حفره های آن را با سیمان پرکردیم اما آیا تاکنون آثاری از رفع تحریم دیده ایم ؟

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه با بیان اینکه عربستان مهره آمریکا در منطقه است گفت: یک روزی شاه ملعون مهره ی آمریکا در منطقه بود و اکنون نیز عربستان این نقش را عهده دار است و امروز عربستان کشور های مختلف را با تطمیع به قطع رابطه با ایران ترغیب می کنند.

خطیب جمعه انار در ادامه با اشاره به تجمعات صورت گرفته در مقابل سفارت عربستان گفت: سعودی ها این موضوع را علم کرده اند در حالیکه خودشان زمینه ساز رخ داد این حوادث بوده اند و مسئولین کشور ما خیلی باید با دقت موضع بگیرند و در این مسائل برخورد کنند.

وی با تمجید از دستگیری ۱۰تفنگدار متجاوز  آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: همین اقدام یک ضربه ی بزرگ به هیمنه آمریکا بود که البته بماند که قدری برخی از مسئولین با دستپاچگی سریع در پی آزادی اینها تلاش کردند اما نکته ای که اهمیت دارد اینست که ما در داخل محکم و قوی هستیم و توان دفاعی ما بسیار بالاست.

ابراهیمی تصریح کرد: جالب است دو ناوگروه هواپیما بر آمریکا و فرانسه در نزدیکی دو شناور آمریکایی که در نزدیکی جزیره فارسی وارد ایران شدند  حضور داشتند اما نیروی دریایی سپاه پاسداران بدون توجه به آنان که در نزدیکی منطقه بودند ،  این دوشناور آمریکایی را دستگیر می کنند و  همانگونه که فیلم آن منتشر شد همگان دیدند چگونه تفنگداران ذلیلانه در مقابل ایرانیان زانو زدند.

وی در پایان خطر نشان کرد: آنچه که ما را امروز در مقابل دشمنان نظام نگه داشته است همین پایداری ها و ایستادگی هاست که مسئولین و سیاستمداران باید قدر بدانند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ح-ا-ا شنبه 16 ژانویه 2016 - 10:23 ق.ظ

اتفاقاکاربسیارخوبی انجام دادندکه آزادشان کردند.تودریای متر اینور انور شدن که طبیعیه.خیلی داغش کردند.اگه آزادهم نمی شدنداونهاهم دست روی دست نمی گذاشتند

نام و نام خانوادگی شنبه 16 ژانویه 2016 - 6:09 ب.ظ

عالی بود. آمریکا ترسیده و ملت ما پیروز است.

نام و نام خانوادگی شنبه 16 ژانویه 2016 - 10:46 ب.ظ

آره عادیه اما برای من و شمای نابلد نه برای دو تا شناور جنگی با کلی تجهیزات و جی پی اس و رادار!!!! راستی چی شد که همزمان سیستم های هردو شناور با هم از کار افتادن؟!!!! مگه میشه مگه داریم؟!!!!!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی