شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

طرح زیارت مجازی با تصاویر سه بعدی شهدای شهرستان انار شب گذشته با حضور تهیه کنندگان این طرح در گلزار شهدای شهرستان انار عکس برداری شد…

IMG_0083

به گزارش انارما ،طرح زیارت مجازی با تصاویر سه بعدی شهدای شهرستان انار شب گذشته با حضور تهیه کنندگان این طرح در گلزار شهدای شهرستان انار عکس برداری شد.

رحیمی عکسبردار و تهیه کننده طرح زیارت مجازی شهدا در گفت و گو با انارما در خصوص جزئیات این طرح گفت: این طرح همانند عکس های سه بعدی که بعضا از خانه خدا و مکه مکرمه منتشر شده در چنین فضایی بصورت کاملا سه بعدی محیط را میبنیم و بعد از آن نیز تصاویری از فضا و مزار هر شهید قابل مشاهده می باشد.

وی افزود: در این طرح میتوانید به طور مجازی بر سر مزار شهدای  انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهرستان انار حضور یابید و بصورت مجازی آن را زیارت کنید. قابلیت چرخش سه بعدی تصاویر (۱۸۰ × ۳۶۰ درجه) ، طبیعی بودن تصاویر ، القای حس واقعی حضور در محل و قابلیت زوم بر روی تصاویر بخشی از امکانات طرح زیارت مجازی شهدا می باشد .

عکاس طرح زیارت مجازی شهدا تصریح کرد: همچنین تصاویری برای معرفی مکان دفن شهدا تهیه خواهد شد و مثلا برای شهر انار تصاویری از آستان و ضریح امامزاده محمدصالح(ع) تهیه خواهد شد تا در کنار زیارت مجازی شهدا بتوان این مکان را معرفی کرد.

رحیمی در خصوص زمان اجرایی شدن این طرح گفت: این طرح هم اکنون در مرحله عکاسی است و سایت آن نیز همزمان در حال طراحی  با یک سرور قوی می باشد و انشاالله از ابتدای سال جدید به ترتیب استان هایی که تصاویر شهدای آنها تهیه شده تصاویر در سایت مدنظر بارگذاری خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه این طرح با همکاری بخش خصوصی و بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور در حال تهیه است یادآور شد: در این طرح مستقیم بر سر مزار هریک از شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که نامش را وارد کنیم حاضر خواهیم شد و بصورت مجازی زیارت خواهیم کرد.

IMG_0080

IMG_0083

IMG_0082

IMG_0059

IMG_0063

IMG_0071

IMG_0068

IMG_0076

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

حسینیه محله پایین یکشنبه 17 ژانویه 2016 - 6:13 ب.ظ

یـادمان باشد شهیدان زنده اند تا ابد ایستـــاده و پاینـــده اند

یــادمان باشد اگر کوبنــده ایم بانفس های شهیدان زنــده ایم

یادمان باشدکه ما دل شسته ایم باشهیدان دست پیمان بسته ایم

درود بر شهیدان ، ۱۲۰ شهید و شهید گمنام شهرستان انار

نام و نام خانوادگی یکشنبه 17 ژانویه 2016 - 7:29 ب.ظ

احسنت
خدا خیرشون بده

نام و نام خانوادگی یکشنبه 17 ژانویه 2016 - 9:49 ب.ظ

چقدر پول خرج شده ؟؟؟
هه

نام و نام خانوادگی چهارشنبه 20 ژانویه 2016 - 7:24 ب.ظ

سلام برای شهدا هر چه خرج شود سرمایه است هزینه نیست
خدا قوت

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی