پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمان گفت:طبق بررسی ها مشخص شد که این پروژه واقعا پروژه پیچیده ای است چرا که تامین بودجه ی این پروژه نه از محل بودجه های ملی است و نه بودجه های استانی…

IMG_2876به گزارش انارما، محمد رضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در جشنواره شعر با گویش محلی اناری ضمن تمجید از برگزاری این جشنواره گفت: حقیقتا امشب با حضور در این جشنواره و مشاهده استقبال گرم مردم هنر دوست انار ، بار دیگر به اناری بودن خود افتخار کردم و امیدوارم اینگونه مراسمات فرهنگی و هنری در شهرستان انار ادامه داشته باشد.

وی با تمجید از شعر با گویش محلی اناری گفت: باید توجه داشت که شعر با گویش محلی هم میتواند طنز باشد و هم جدی و علاوه بر این باید به این نکته دقت داشت که شعر با گویش محلی موجب تمسخر آن لهجه و گویش نشود.

علیزاده در ادامه به تعطیلی چندساله پروژه مجتمع فرهنگی انار علیرغم پیشرفت ۹۰درصدی اشاره کرد و گفت:بنده از همان روز اولی که به سمت مدیرکل ارشاد کرمان منصوب شدم یکی اولویت های اصلی ام تکمیل این مجتمع بود و تا کنون هم پیگیری های فراوانی از طریق مکاتبات اداری با تهران داشته ام.

وی افزود: طبق بررسی ها مشخص شد که این پروژه واقعا پروژه پیچیده ای است چرا که تامین بودجه ی این پروژه نه از محل بودجه های ملی است و نه بودجه های استانی و مقدار بودجه ی محقق شده ی آن با تلاش های دکتر حسینی وزیروقت ارشاد و حسن اسفندمز  تامین شده است.

مدیرکل فرهنگ و  ارشاد اسلامی کرمان در پایان گفت: طبق آخرین مکاتبه ای که با وزارتخانه در تهران داشتیم مقرر شد بودجه ای قریب به ۳۰۰میلیون برای تکمیل نهایی این پروژه اختصاص یابد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی