پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

فرمانده سپاه انار تصریح کرد:سپاه وابسته و وامدار به هیچ حزب ،جناح و گروه خاصی نیست و در انتخابات از هیچ کاندیدی حمایت نمی کند و هرگونه صحبتی در خصوص حمایت سپاه از شخص و یا گروهی خاص کذب است…

سرهنگ مرادی زاده

به گزارش انارما ، سرهنگ مرادی زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان انار با اشاره به فعالیت  کانون های فرهنگی مساجد شهرستان گفت:خوشبختانه در انار ارتباط بسیار خوبی بین پایگاه های بسیج و کانون ها در جهت برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری وجود دارد.

وی در ادامه به نقش سپاه در برگزاری باشکوه انتخابات مجلسین خبرگان و شورای اسلامی اشاره کرد و گفت:سپاه وابسته و وامدار به هیچ حزب ،جناح و گروه خاصی نیست و در انتخابات از هیچ کاندیدی حمایت نمی کند و هرگونه صحبتی در خصوص حمایت سپاه از شخص و یا گروهی خاص کذب است.

فرمانده سپاه انار تصریح کرد:طبق فرمایشات مقام عظمای ولایت انشاالله مردم به کسی رای خواهند داد که انقلابی ،ولایی و پشتیبان نظام باشد و نسبت به فتنه ۸۸ مرز خود را مشخص کرده و آن را محکوم نماید.

وی در پایان یادآور شد: مردم نباید خود را وامدار به گذشته و سوابق افراد بدانند و بایستی حال آنها را در نظر بگیرند و با مطالعه ،تحقیق و بررسی لازم رای خود را قربه الی ا…به صندوق بیندازند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی