جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

عضو ائتلاف بزرگ اصولگرایان گفت: مردم ما هیچوقت به پیام های فرامرزی توجه نداشتند و همواره نگاه آنها به مصالح و منافع ملی بوده و در چارچوب تعهد نسبت به اسلام، انقلاب، امام و رهبری تصمیم گرفته اند و در انتخابات پیش رو نیز اینگونه تصمیم می گیرند.

۱۳۹۳۱۲۱۳۱۹۱۳۱۲۳۶۳۴۸۶۲۸۰۴

به گزارش  “پایگاه اطلاع رسانی انارما ” سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  در خصوص حمایت انگلیسی ها از برخی لیست های انتخاباتی گفت: مردم بصیر و هوشیار ما بر اساس بصیرت و دانش و تعهد نسبت به انقلاب تصمیم می گیرند.

این عضو ائتلاف بزرگ اصولگرایان در ادامه خاطر نشان کرد: مردم ما هیچوقت به پیام های فرامرزی توجه نداشتند و همواره نگاه آنها به مصالح و منافع ملی بوده و در چارچوب تعهد نسبت به اسلام، انقلاب، امام و رهبری تصمیم گرفته اند و در انتخابات پیش رو نیز اینگونه تصمیم می گیرند و حضور خواهند داشت.

ابوترابی فرد در پایان عنوان کرد: نه انگلیس و نه هیچ کشور بیگانه دیگری توان دخالت در امور داخلی ایران را نداشته و نخواهد داشت و هر بار هم که آنها خواسته اند در این زمینه اقدامی انجام دهند، با پاسخ محکم ملت مواجه شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 23 فوریه 2016 - 4:58 ب.ظ

این اقای فرامرزی کی هست؟ میشه بیشتر توضیح بدین؟ واااااااااااااااای گیچ شدام !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی