پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

کارشناس مسائل اقتصادی گفت: دولت نسخه غربی را بر اقتصاد مقاومتی ارجحیت داده است و این نشان دهنده اقتصاد لیبرالیستی است و این تفکر را در سفرهای اروپایی رییس جمهور به سایر کشورهای خارجی و بستن قراردادهای خسارت آفرین برای اقتصاد داخلی کشور به خوبی دیده می‎شود.

۸۱۹۳۹۰۸۰-۷۰۴۷۶۵۹۲

به گزارش “پایگاه اطلاع رسانی انارما ” علی یونسی اقتصاددان در گفتگو با خبرگزاری بسیج، با اشاره به سالروز ابلاغ اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: با وجود اینکه یک سال از ابلاغ این برنامه می گذرد، کارنامه دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی اثرات ارزنده‎ای در خود ندارد و این کارنامه در معرض دید مردم است تا نمره اقتصادی دولت را لحاظ نمایند.

وی با بیان اینکه دولت نسبت به اقتصاد مقاومتی برنامه‎ای نداشته است افزود: دولت یا اقتصاد مقاومتی را قبول ندارد و یا اینکه اگر با دید مثبت بنگریم از ابزار لازم و افراد متعهد برای عملیاتی ساختن اقتصاد مقاومتی برخورردار نیست.

یونسی خاطر نشان کرد: عدم قبولی اقتصاد مقاومتی از دولت که در راس امور اجرایی قرار دارد به بدنه وزرا نیز منتقل شده است که به اقتصاد مقاومتی اهمیت نمی‎دهند و سیاست خارجی را مهم تصور می‎نمایند.

این اقتصاددان در پایان افزود: دولت نسخه غربی را بر اقتصاد مقاومتی ارجحیت داده است و این نشان دهنده اقتصاد لیبرالیستی است و این تفکر را در سفرهای اروپایی رییس جمهور به سایر کشورهای خارجی و بستن قراردادهای خسارت آفرین برای اقتصاد داخلی کشور به خوبی دیده می‎شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی