جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

علیرضا بهرام پور در نامه ای خطاب به مردم رفسنجان و انار بیان کرد: در عین ناباوری روحانی جوانی در جمع بزرگان با عصبانیت گفت( نقل به مضمون): ” آقای دکتر بهرامپور هر کسی که بخواهد کاندیدای رفسنجان بشود باید از من اجازه بگیرد، شما با من هماهنگ نکردید”…

photo_2015-12-23_08-23-38

به گزارش “ انارما“ به نقل از خانه خشتی، علیرضا بهرام پور در نامه ای خطاب به مردم رفسنجان بیان کرد: آقایان اصلاح طلب رفسنجان آمدند و خواهش کردند گفتند آقای دکتر بهرامپوربه جمع اصلاحطلبان بیایید، با آنها صحبت کنید، شما کاندید مورد نظر اصلاحات رفسنجان هستید، و شما از نظر امتیازات  علمی اجرایی بالا هستید و در رای گیری هم از دیگران اصلح تر هستید.
قبول کردم،
اما جریان از این قرار بود که اصلاح طلبان جهت انتخاب کاندیدا یک سیستم امتیاز دهی دارند. رای گیری درون حزبی ۲۰۰ امتیاز از هزار امتیاز و ۸۰۰ امتیاز باقی مانده شامل سوابق علمی، اجرایی، بخش خصوصی و جنگ و…است.
در رای گیری نفر اول ۲۱ رای (۲۰۰ امتیاز) و بنده ۱۴ رای (به نسبت ۱۳۹ امتیاز) بدست آوردیم.
ولی نکته قابل توجه این است که سوابق علمی و اجرایی و فرهنگی و جنگ و… نادیده گرفته شد و به نحوی امتیاز دهی کردند که شخصی که از پیش مورد  نظرشان بود برگزیده شود.
حال که سوابق من در دست مردم فهیم رفسنجان است، یک نظر به این سوابق (ضمن احترام زیاد به کلیه کاندیداها)  کاملا مشخص میکند که بنای دوستان بر اصلح گزینی نبود.
موضوع به اختلاف کشید و قرار بر حکمیت توسط جناب حاج شیخ حسین هاشمیان شد، من پذیرفتم و پیشنهاد ایشان بر نظر سنجی و پس از آن اعلام موضع بود.
من پذیرفتم ولی در عین ناباوری روحانی جوانی که در جمع بود با عصبانیت گفت( نقل به مضمون):
” آقای دکتر بهرامپور هر کسی که بخواهد کاندیدای رفسنجان بشود باید از من اجازه بگیرد، شما با من هماهنگ نکردید”
آیا باید جهت خدمت به مردم شهرم که از سیاست زدگی و شکاف اجتماعی  و بی سوادی  برخی متولیان امور رنج میبرند از برخی اشخاص اجازه گرفت؟

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

حسینیه محله پایین پنج‌شنبه 25 فوریه 2016 - 2:27 ب.ظ

نکنه این روحانی جوان همون شیخ درس نخونده رد صلاحیت شده به خاطر نداشتن مدرک است

salar پنج‌شنبه 25 فوریه 2016 - 9:50 ب.ظ

چی شد تایید نکردی با این کارت فقط کوچکی و خار بودن خودت رو ثابت کردی . این که دم از ازادی بیان میزنی واقعا جالبه

اصلاح طلب پنج‌شنبه 25 فوریه 2016 - 10:35 ب.ظ

واقعا براتون متاسفم که پروفسور بهرام پور با اون سوابق و کار اجرایی رو کنار گذاشتین به خاطر کسی که دیگه همه ی انار سوابق خودش و طایفشو میدونن، آقای خون چمن شما با وعده ی پول و قدرت باعث شکاف در اصلاح طلبان شدین و تاوانشم میدین، اصلا یکی نیس بهش بگه تو مگه چیکاره ای که برای یه حزب تصمیم میگیری

نام و نام خانوادگی جمعه 4 مارس 2016 - 6:19 ب.ظ

اگه پشت سرایشان اجماع می کردین بطورقطع پیروز انتخابات با بیشترین رای حتی ازانارکی هم رای بیشترداشت

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی