چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 15 May 2024

فرماندار انار آخرین وضعیت احداث پل های روگذر و زیرگذر کمربندی انار را تشریح کرد…

تقاطع غیر همسطح کمربندی انار

به گزارش انارما ، جلسه ای باحضور  خادمی فرماندار انار و نظریان مدیر کل راه های جنوب شرق کشور در خصوص عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح کمربندی انار برگزار شد.

فرماندار انار در این جلسه گفت: باتوجه به اینکه باید جهت احداث زیرگذر و روگذرها جاده یزد بندرعباس،یزد کرمان، کرمان یزد، و بندرعباس بطرف کرمان و یزد مسدود گردد مقرر شد باتوجه به بارترافیکی عید نوروز این مسیرها از ۱۵ فروردین مسدود و بار ترافیکی به مسیرهای جایگزین و موقت تغییر مسیر یابد.

خادمی  افزود: با توجه به قولهایی که به مردم عزیز داده شده است بر اساس زمان بندی ساخت و ساز ۱۲ پایه های پل روگذر و لاینهای مسیرهای انحرافی موقت در حال انجام است و فونداسیون و ۱۲پایه های پل که حدودا ۳۰ متر در عمق حفر و بتن ریزی شده است و ۹ متر ارتفاع از سطح زمین پایه ها اجرا شده است.

وی با بیان اینکه لاین های اطراف هم زیر سازی و خاکریزی گردیده است تصریح کرد: امروز در این جلسه باتوجه به تاکیدات مهندس نظریان مبنی بر اتمام و احداث روگذر که شامل مسیر بندرعباس و یزد می باشد به حول و قوه الهی مقرر شد در صورت امکان تا پایان تیرماه پل روگذر که شامل مسیر (یزد بندرعباس) می باشد احداث و مورد بهره برداری قرار گیرد.

فرماندار انار در پایان اظهار داشت:  از فروردین ماه زیرگذرها هم در صورتی که موفق شویم ضلع شرقی را آزاد سازی نمائیم که این موضوع در حال پیگیری است و در جلسه آتی در کرمان موضوع آزاد سازی و رفع مشکل را مطرح و انشااله مرتفع شود که پس از آن خاکبرداری و احداث زیرگذر ها و دوربرگردان شروع خواهد شد .

taghato

taghato3

 

taghato4

taghato5

taghato6

انتهای پبام/

دیدگاه کاربران

شهروند پنج‌شنبه 25 فوریه 2016 - 11:49 ب.ظ

ازسمت یزدکه واردشویم بازهم میگن بایدازدوربرگردان فعلی وارد انارشویم آیادرست یانه.اگه کسی واقعامی دونه بنویسه برام.خیلی دلبندم.مدیریت محترم سایت انارماشماهم اگه اطلاع داری برام بنویسید.خیلی یتشکر

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی