پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

امام جمعه انار گفت:عده ای ورشکسته ی سیاسی کوشیدند با تهمت ها و جسارت ها رای مردم را نسبت به آیت الله خاتمی که زبانش همچون شمشیر مالک اشتر است تغییر دهند …

IMG_1524 - Copy

به گزارش انارما، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در حطبه ی اول نمازجمعه این هفته با اشاره به آسیب های فضای مجازی گفت: دین فروشی امروزه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شایع شده است و گاهی اوقات آدمی با یک کلید زدن در فضای مجازی گرفتار گناهان بزرگی همچون تهمت ،غیبت و دروغ میشود که در یوم الحساب باید جوابگوی آن گناه بزرگ باشد.

وی در خطبه دوم با اشاره به برگزاری با شکوه انتخابات مجلسین خبرگان و شورای اسلامی گفت:ملت ایران از آزمون برگ انتخابات سربلند بیرون آمد و انتخاب هر حزب و گروهی در انتخابات نشانه اقتدار نظام اسلامی ایران است.

خطیب جمعه انار در ادامه به نامه تشکر رهبر معظم انقلاب خطاب به ملت ایران بعد از برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: همانگونه که رهبری معظم فرمودند پیروز انتخابات مردم هستند و بر این اساس نباید  مردم و پیروزی بدست آمده در انتخابات را به نفع حزب و گروهی خاص مصادره کرد و لبیک مردم در انتخابات به نظام بود نه لبیک به حزب و گروه و یا رسانه ای خاص.

حجت الاسلام ابراهیمی به وظیفه مهم مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: در زمان رحلت امام راحل(ره) مجلس خبرگان. اشبه الناس به امام (ره) را که تنها حضرت آیت الله خامنه ای است  بعنوان رهبر انتخاب کرد و اینک افرادی که اشبه الناس به امام را مصادره می کنند به رهبری حفا می کنند چرا که نباید اشبه الناس به امام را به کسانی نسبت دهیم که گاهی اوقات از روی غقلت حتی به خود حضرت امام نیز توهین می کنند.

وی ادامه داد در فتنه ۸۸عکس امام را پاره کردند اما این افراد اعتراض نکردند و در عوض به رسانه ملی که اندیشه ها و سخنرانی های حضرت امام را تبیین می کرد اعتراض کردند.

امام جمعه انار در ادامه به سخن رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه در انتخابات همان رایی که مردم به صندوق می اندازند همان رای بیرون می آید اشاره کرد و اظهار داشت: امیدوارم یک عده ی ناسپاسی که هروقت حزب متبوع خودشان رای آورد به به می گویند و هروقت حزبشان رای نیاورد می گویند تقلب شده درس بگیرند و لذا آنهایی که فتنه۸۸را علم کردند و هشت مال مملکت را در آتش فتنه سوزاندند باید توبه کنند و این توبه توبه بسیار سختی است.

وی با تاکید بر وظیفه نمایندگان مجلس در خصوص ترجیح خواسته های ملی بر خواسته های شخصی گفت:اگر کسی به مجلس برود و دنبال منافع حزبی خود باشد به ملت ناسپاسی کرده است و در روز قیامت  باید در مقابل تک تک افرادی که به او رای اده اند پاسخگو باشد.

خطیب جمعه انار با اشاره به بداخلاقی های صورت گرفته در انتخابات گفت: ما افتخار میکنیم که شخصیتی مانند آیت الله خاتمی بعنوان نماینده ما مردم کرمان مجددا به مجلس خبرگان راه یافت اما در  این راه عده ای ورزشکسته های سیاسی کوشیدند با سمپاشی ها و تهمت ها و جسارت ها رای مردم را نسبت به این شخصیت بزرگ که زبانش همچون شمشیر مالک اشتر است تغییر دهند .

وی افزود:این عده تمام تلاش خود را با توهین و تبلیغ کردند و کوشیدند که ایشان رای نیاورد اما شکرخداوند آیت الله خاتمی بالاترین رای را در کرمان آورد و بهمراه آیت الله بهرامی خوشکار و حجت الاسلام علیمرادی که از افتخارات استان کرمان هستند به مجلس خبرگان راه یافتند.

امام جمعه انار در ادامه در تبریک به منتخب مردم شهرستان انار در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب آقای مهندس احمدانارکی محمدی  یکی از فرزندان برومند شهر انار که برادر دوشهید ولامقام و یکی از افتخارات مردم شهر انار هستند را در انتخابات مجلس شورای اسلامی بعنوان نماینده منتخب مردم شهرستان های انار و رفسنجان ، تبریک عرض میکنم و برای ایشان آرزوی موفقیت در این عرصه را دارم.

وی در پایان به توهین حسین مرعشی یکی از زندانی های فتنه ۸۸به مردم شهرستان های کشور با عقب مانده سیاسی خواندن آنها اشاره کرد و گفت: این فتنه گر که یک ورشکسته سیاسی است تاکنون چندین بار به بهانه های مختلف به ملت و مردم توهین کرده است و اخیرا در بیان زشت خودش به مردم شهرستان ها توهین کرده است که بنده در این جایگاه از دادستان عمومی و انقلاب کرمان میخواهم که با محاکمه این فرد هتاک اجازه ندهد چنین افرادی که چهره آنها برای مردم روشن است به خود اجازه اهانت به مردم را دهند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی شنبه 5 مارس 2016 - 7:10 ق.ظ

درود بر آیت الله خاتمی

نام و نام خانوادگی یکشنبه 6 مارس 2016 - 2:29 ب.ظ

ضمن تشکرازمدیرمحترم سایت وزین انارما ؟ چرا کامنت هاراگزینشی میگذاری وآنهایی که خودتان خوشتان نمی آید روی سایت قرارنمیدهید خواهشاانتقادپذیرباشید

نام و نام خانوادگی یکشنبه 6 مارس 2016 - 7:16 ب.ظ

این چه زبانی است که بجنگ تا بجنگیم یکدفعه تبدیل شده به خواهش و تمنا برای استفاده در آینده

سردبیر یکشنبه 6 مارس 2016 - 8:46 ب.ظ

با سلام و عرض ادب/
ممنون از شما هیچ کدام از دیدگاه ها گزینشی صورت نگرفته
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری انارما در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد و همچنین پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
سپاس از شما

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی