پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انارما به نقل از فارس ؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح شنبه پانزدهم اسفند در مراسم تشییع پیکر عالم مجاهد و یار صادق انقلاب آیت الله واعظ طبسی (رحمهالله علیه) در حرم مطهّر رضوی علیه‌السلام حضور یافتند. در این مراسم که با حضور انبوه و پر شور […]

۱۳۹۴۱۲۱۵۱۲۱۵۱۹۶۸۹_PhotoL

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انارما به نقل از فارس ؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح شنبه پانزدهم اسفند در مراسم تشییع پیکر عالم مجاهد و یار صادق انقلاب آیت الله واعظ طبسی (رحمهالله علیه) در حرم مطهّر رضوی علیه‌السلام حضور یافتند. در این مراسم که با حضور انبوه و پر شور مردم قدرشناس، روسای قوا و مسئولان لشکری و کشوری و در فضایی آکنده از حزن و اندوه برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه ای بر پیکر آن مرید صَدیق امام راحل و خدمتگزار سخت‌کوش انقلاب اسلامی، نماز اقامه کردند.

مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی از جمعه ۷ اسفندماه به دلیل عارضه قلبی و تنفسی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد بستری شد و جمعه ساعت ۲ بامداد پس از تحمل یک دوره بیماری، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

در ادامه این مراسم مردم ضمن تجدید بیعت مجدد با مقام معظم رهبری، شعار «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» و «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، سر دادند.

۱۳۹۴۱۲۱۵۱۲۱۵۱۹۶۸۹_PhotoL

۱۳۹۴۱۲۱۵۱۲۱۵۲۰۹۲۲_PhotoL

۱۳۹۴۱۲۱۵۱۲۱۵۲۳۳۸۷_PhotoL

۱۳۹۴۱۲۱۵۱۱۲۴۱۲۲۴۵_PhotoL

۱۳۹۴۱۲۱۵۱۱۲۹۴۵۸۹۹_PhotoLانتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی