پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

امام جمعه انار تصریح کرد:در آستانه سال جدید دستگیری از نیازمندان و فقرا را فراموش نکنیم و برای حل مشکلات این عزیزان همت کنیم…

IMG_1518 - Copy

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به تعطیلات عیدنوروز بر اهمیت دید و بازدید و صله رحم تاکید کرد و گفت: در این ایام با حفظ سنت های قدیمی از آلوده شدن به گناهانی همچون دروغ و غیبت خویشتن داری کنیم.

وی افزود: در آستانه سال جدید دستگیری از نیازمندان و فقرا را فراموش نکنیم و برای حل مشکلات این عزیزان همت کنیم.

خطیب جمعه انار در خطبه دوم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه (س)با آن عظمتی که داشت خود را فدای علی کرد و نه آن علی که شوهر فاطمه است بلکه خود را فدای آن علی کرد که امام فاطمه است و این فداکاری وظیفه ما را در قبال امامت و ولایت سنگین تر می کند چرا که آنچه تا به امروز اسلام را از همه گزند ها و خطرها حفظ کرده  تنها نعمت ولایت بوده است.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه با اشاره به کسانی که شعار دفاع از ولایت را سر می دهند و در عمل مدافع ولایت نیستند گفت: امام صادق (ع) این افراد را لعن می کند.

وی به سالروز ۲۵اسفند سالروز رحلت یادگار امام اشاره کرد و گفت:یکی از ویژگیهای مرحوم سیداحمدآقای خمینی این بود که ایشان با تمام وجود در خدمت ولایت بودند و ایشان در طول عمرشان هیچگاه به دنبال منصب و مقام نبودند.

خطیب جمعه انار با بیان اینکه مرحوم آقاسیداحمد خمینی بعد از ارتحال امام بزرگترین نقش را در تعیین آیت الله خامنه ای بعنوان رهبر داشتند گفت: اگر تماس ایشان بعداز فوت امام با مجلس خبرگان رهبری نبود و ارشادات امام (ره) را در مجلس خبرگان تبیین نمی کردند ، سمت و سوی قضیه تعیین رهبری جای دیگری بود.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه به دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: حضرت آقا در این دیدار به تمجید از شخصیت  آیات یزدی و مصباح پرداختند و نبود این عزیزان را در مجلس خبرگان خسارت دانستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه باید حواسمان باشد گرفتار بازی های سیاسی و حزبی نشویم گفت:  همگان دیدند که در آستانه انتخابات در فضای مجازی در تهران چه توهین ها و تهمت هایی به آیات مصباح ،جنتی و یزدی زده شد .

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه کاربران

مهدی یکشنبه 13 مارس 2016 - 7:21 ب.ظ

چرا کسی نمیاد صندوق صدقات رو خالی کنه؟ صندوق صدقات پر شده و پولش رو به کی باید بدیم؟

مهدی یکشنبه 13 مارس 2016 - 7:22 ب.ظ

چرا کسی نمیاد صندوق صدقات های داخل منازل رو خالی کنه؟ پول صندوق رو به کی بدیم؟

جانباز دوشنبه 14 مارس 2016 - 11:43 ق.ظ

خداراسپاس وشکر که مردم ما فهم وشعور دینی وسیاسی بالایی دارند وتسلیم وگرفتاربازی های سیاسی وحزبی نمیشوند باتشخیص خودورضایت خداوندعمل میکنند بایدقدردان این ملت بود

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی