جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

سید احسان منصوری نژاد مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان انار پیشاپیش ضمن عرض تبریک و تهنیت فرا رسیدن سال نو گفت: طرح ویژه نظارت ایام نوروز در شهرستان انار آغاز گردیده است…

منصوری نژاد

به گزارش انارما ،  سید احسان منصوری نژاد مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان انار پیشاپیش ضمن عرض تبریک و تهنیت فرا رسیدن سال نو گفت: طرح ویژه نظارت ایام نوروز در شهرستان انار آغاز گردیده است.
وی اظهار داشت: طرح نظارت ویژه ایام نوروز با توجه به افزایش تقاضا برای فعالیت تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی از ابتدای اسفند ماه سالجاری در این شبکه و از ۱۷ اسفند ماه همراه با مسئولین نظارتی شبکه بهداشت در سطح شهرستان انار آغاز گردید.
 منصوری نژاد در ادامه افزود: در تعطیلات عید نوروز نیز دو اکیپ سیار در سطح شهر و کشتارگاه و یک اکیپ ثابت در شبکه دامپزشکی شهرستان انار فعال اند که بر کلیه طباخی ها، رستوران ها، قصابی ها و مراکز عرضه فرآورده های خام دامی و پروتئینی نظارت دارند.
 مسئول شبکه دامپزشکی در پایان تصریح کرد: در راستای برخورد و مراقبت از سلامت فرآورده ها و بر اساس نتایج آزمایشگاهی مواردی که اجازه مصرف نداشته باشند، معدوم می شوند و با متخلفین برابر مقرارت قانونی برخورد خواهد شد. این شبکه آماده پاسخگوئی به سئوالات همشهریان گرامی و هماهنگی های لازم جهت نظارت بهداشتی با شماره تلفن های ۳۴۳۸۲۸۳۰ و ۳۴۳۸۶۶۹۵ می باشد.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی