پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 16 May 2024

امام جمعه انار گفت:امروز مردم با مشکلات اقتصادی و رکود حاکم شده بر جامعه دست و پنجه نرم می کنند و این مردم علیرغم این مشکلات در تمامی صحنه ها اعم از انتخابات و راهپیمایی ها حضور پرشوری دارند…

IMG_1509

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با تبریک سال جدید گفت: در این روز های آخر سال ۹۴ و در ایام تعطیلات نوروز بکوشیم از تجمل گرایی پرهیز کنیم و با صرفه جویی و قناعت برای دیگران نیز الگو باشیم.

وی در خطبه دوم با اشاره ادامه دشمنی های آمریکا علیه ایران گفت: اخیرا در دادگاهی در آمریکا،  بخاطر واقعه ۱۱سپتامبر که خودآمریکایی ها به کمک دوستان نادانشان آن را خلق کردند  ایران را محکوم کرده اند و مقداری از اموال بلوکه شده ایران را بعنوان خسارات ضبط کرده اند.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: این همان آمریکایی است که مقام معظم رهبری فرمودند نمیتوان به آن اعتماد کرد .

خطیب جمعه انار در ادامه با انتقاد از کسانی که در پی بزک کردن چهره آمریکا هستند گفت: این اراجیف که آمریکا دیگر آمریکای گذشته نیست و یا آمریکا گرگ پیری است که دندان و چنگال آن ریخته ،اراجیفی است که از اول انقلاب تا به امروز مزدوران و نوکران آمریکا بر زبان جاری می کنند.

وی افزود: آیا بعد از مذاکرات اخیر هسته ای ، آمریکا ذره ای کوتاه آمده است ؟ آیا تحریم هایی که آمریکا و شورای نابه حق امنیت سازمان ملل ناعادلانه وضع کرده بودند و در برجام مصوب کرده بودند که تحریم ها لغو شود آیا تا به امروز نتیجه ای داشته است؟

امام جمعه انار تصریح کرد: از یک طرف در قضیه برجام در شورای امنیت تحریم ها را برداشتند اما آمریکا مقابله به مثل کرد و سخت تر از گذشته تحریم های جدیدی وضع کرد و حتی برای کسانیکه به ایران آمده اند  برای رفتن به آمریکا برایشان ایجاد مشکل کرد و این موضوع نقض صددرصد برجام است.

وی افزود: اگر کسی فکر کند با ارتباط و مذاکره با آمریکا میتوانیم زندگی بهتری داشته باشیم صد در صد در اشتباه است و مسئولینی که با رای مردم توانستند به جایگاهی برسند باید بر اندیشه و اصول انقلاب پایبند باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: امروز مردم با مشکلات اقتصادی و رکود حاکم شده بر جامعه دست و پنجه نرم می کنند  و این مردم علیرغم این مشکلات در تمامی صحنه ها اعم از انتخابات و راهپیمایی ها حضور پرشوری دارند.

وی افزود: هزاران کارخانه در کشور امروز به دلیل ورود بی رویه کالا از خارج  تعطیل شده اند .

خطیب جمعه انار در خصوص واردات بی رویه بنزین به کشور گفت: در سال های گذشته دانشمندان ما تولید بنزین ساخت داخل را بالا بردند اما در سه سال اخیر به بهانه اینکه تولید بنزین داخل سرطان زاست واردات بنزین را بالا بردند و این واردات به حدی بالاست که اگر در ماه های آینده تولید داخل بخوابد و دشمن مجددا مارا تحریم کنند کشور با مشکل بزرگی مواجه خواهد بود.

وی افزود: امیدواریم رئیس جمهور و هیئت دولت که واقعا زحمت می کشند و انگیزه شان خدمت گزاری است دست کسانی که برای رسیدن به منافع شخصی شان به واردات بی رویه دامن زده اند را قطع کند تا بیش از این به کشاورزان و تولید کنندگان داخل خسارت وارد نشود.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان با تبریک مجدد سال نو از تلاش های مسئولین شهرستان علی الخصوص فرماندار ،شهردار و شورای شهر انار برای خدمت رسانی به مردم انار تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

م - ا جمعه 18 مارس 2016 - 11:45 ب.ظ

رئیس جمهور قبل یعنی آقای احمدی نژاد بیشترین معاملات و مبادلات را با کشورهای آفریقایی و آمریکای جنوبی و البته با کشورهای شرف آسیا انجام میداد و با کشورهای مستکبر و زورگو مانند آمریکا و بعضی از کشورهای اروپایی مطلقآ مراوده نداشت اما آشیخ حسن انگار تمام دنیا را در آمریکا و کشورهای اروپایی می بیند و با بقیه دنیا قهر کرده یا آنها را هیچ حساب نمیکند که مطمئنآ چوب این کج فهمی را خواهد خورد چرا که مناسبات اقتصادی و تجاری و حتی سیاسی دنیا در حال دگرگونی است

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی