شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

به گزارش انارما ، ظهر امروز دکتر احمد اکبری قائم مقام ریاست دانشگاه پیام نور کشور به همراه امام جمعه ،فرماندار ،رئیس دانشگاه پیام نور واحد انار و تنی چند از مسئولین از بخش های مختلف دانشگاه پیام نور انار بازدید کرد. در این بازدید که ذوالفقاری  معاون دانشگاه پیام نور استان یزد ،  اکبری […]

به گزارش انارما ، ظهر امروز دکتر احمد اکبری قائم مقام ریاست دانشگاه پیام نور کشور به همراه امام جمعه ،فرماندار ،رئیس دانشگاه پیام نور واحد انار و تنی چند از مسئولین از بخش های مختلف دانشگاه پیام نور انار بازدید کرد.

در این بازدید که ذوالفقاری  معاون دانشگاه پیام نور استان یزد ،  اکبری فرد یکی از فرهیختگان علمی انار و حسین انارکی محمدی بخشدار سابق انار و عضو هیئت موسس دانشگاه قائم مقام رئیس دانشگاه پیام نور کشور را همراهی میکردند بخش های مختلف دانشگاه از جمله آزمایشگاه آب و خاک ، سایت برگزاری امتحانات الکترونیک ، سالن برگزاری امتحانات و کلاس های دانشگاه مورد بازدید و ارزیایی قرار گرفت.

بعد از بازدید از بخش های مختلف دانشگاه طی جلسه ای که در دفتر  ناجی رئیس دانشگاه برگزار شد ،مشکلات و کمبود های این محیط آموزشی از جانب فرماندار و رئیس دانشگاه با اکبری در میان گذاشته شد.

مهم ترین خواسته های مطرح شده از سوی مسئولین انار برای پیگیری در این جلسه معرفی و استفاده از ظرفیت های آزمایشگاه آب و خاک دانشگاه پیام نور انار در سطح منطقه بعنوان یک مرکز تحقیقات کشاورزی جهت گام برداشتن کشاورزان از کشاورزی سنتی به کشاورزی مدرن در شهرستان اناربود که قائم مقام رئیس کل دانشگاه پیام نور در زمینه همکاری برای تحقق این موضوع قول مساعد دادند.

در پایان این جلسه نیز حاضرین از محل باغات کشاورزی دانشگاه پیام نور انار که بالغ بر ۵هکتار و دارای ۲۴ساعت آب می باشد بازدید کردند و قائم مقام رئیس کل دانشگاه پیام نور کشور در حاشیه بازدید از این محل ، درآمدزا بودن دانشگاه پیام نور انار را با داشتن اراضی کشاورزی تحسین کرد.

IMG_9447

IMG_9450

IMG_9456

IMG_9457

IMG_9461

IMG_9519

IMG_9465

IMG_9467

IMG_9469

IMG_9475

IMG_9483

IMG_9489

IMG_9504

IMG_9508

IMG_9515

 

انتهای پیام/

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام خانوادگی اشنا پنج‌شنبه 2 ژوئن 2016 - 10:25 ب.ظ

حسین محمدی چکار است برادرشون رای اورده همه.امده داخل صحنه

مدنظر جمعه 3 ژوئن 2016 - 12:23 ق.ظ

به امید پیشرفت بیشتر و جذب دانشجو در دانشگاههای سطح انار….

حمید جمعه 3 ژوئن 2016 - 12:25 ق.ظ

این قائم مقام دانشگاه که اومده بودجه یا کاری هم قرار شد انجام بده یا فقط بازدید بوده…

فقط خدا ترس جمعه 3 ژوئن 2016 - 2:55 ب.ظ

حسین انارکی محمدی عضو هیئت موسس دانشگاه هستند و قبل از انتخاب اخویشان به عنوان نماینده حضور فعال در پیشبرد اهداف دانشگاه داشته ودارند لطفا آسمان ریسمان نکنید و در همه جا حضور خدا را ناظر بر اعمال و گفتار خود بدانید

محمد جمعه 3 ژوئن 2016 - 7:57 ب.ظ

چقدر این دانشگاه پیام نور شلوغه . من یه گوشه دو تا دانشجو دیدم داشتند امتحان میدادن. ماشالا .

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی