جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

به گزارش انارما ، مراسم گرامیداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در مسجد صاحب الزمان (عج) با حضور مردم و مسئولین انار برگزار شد. در این مراسم سرهنگ مرادی زاده فرمانده سپاه انار گفت:امام(ره) فردی بود که ولایت فقیه را معنا دار کرد و باعث شد تا بیداری در دنیای  اسلام ایجاد شود.امام آمد لرزه برجان […]

به گزارش انارما ، مراسم گرامیداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در مسجد صاحب الزمان (عج) با حضور مردم و مسئولین انار برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ مرادی زاده فرمانده سپاه انار گفت:امام(ره) فردی بود که ولایت فقیه را معنا دار کرد و باعث شد تا بیداری در دنیای  اسلام ایجاد شود.امام آمد لرزه برجان استکبار نهاد به گونه ای که نه شرق و نه غرب دیگر معنایی داشته باشد و قدرت نفوذ ولایت فقیه بر همگان نمایان کرد.

در ادامه حجت الاسلام حسینی نوه مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در انار با تقدیم لوحی بنام سند افتخار مشارکت در نوسازی و ترفیع گنبد و توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) از بعضی محبین اهل بیتی که در تامین هزینه بازسازی گنبد و توسعه حرم مطهر مشارکت داشتند تقدیر کرد و گفت: هر خشت طلای این گنبد  با قیمت ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان هزینه برداشته است، به این ترتیب مردم می‌توانند به دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در انار مراجعه کنند و فیش‌ واریزی خود را به آنها ارائه کنند و پس از یک هفته سند و شماره آن خشت به همراه لوح افتخار برای آن فرد ارسال می‌شود.

وی افزود: پس از آن، خشت خریداری شده روی گنبد جدید نصب می‌شود . این گنبد ۲۳ هزار خشت دارد که تا پایان سال ۹۵ این گنبد نصب میگردد.

IMG_9708

IMG_9711

IMG_9688

 

IMG_9710

IMG_9700

IMG_9713

IMG_9714

IMG_9715

IMG_9718

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

پوپولیس شنبه 4 ژوئن 2016 - 7:26 ق.ظ

چه جالبه عکس امام.من نمیدونستم چنین عکسی هم در مسجد نصب شده‍….. .

نام و نام خانوادگي یکشنبه 5 ژوئن 2016 - 9:45 ق.ظ

امام حسین گنبد جدید نمیخواد به داد مردم برسید به امام حسین ثوابش بیشتره

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی