جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

به گزارش انارما ، طباطبائی سرپرست فرمانداری انار باحضور در محل شبکه بهداشت و درمان انار ضمن استماع گزارش اقدامات بعمل آمده چند ماه اخیر برای ارتقاء مسائل بهداشت و درمان از قسمتهای مختلف بیمارستان در حال ساخت،بهسازی بخشهای بستری،اتاق عمل،زایشگاه ،دیالیز،رادیو لژی ،کلینیک امین ،ساختمان بهداشت سلامت ،اورژانس و … بازدید نمودند. سرپرست فرمانداری […]

به گزارش انارما ، طباطبائی سرپرست فرمانداری انار باحضور در محل شبکه بهداشت و درمان انار ضمن استماع گزارش اقدامات بعمل آمده چند ماه اخیر برای ارتقاء مسائل بهداشت و درمان از قسمتهای مختلف بیمارستان در حال ساخت،بهسازی بخشهای بستری،اتاق عمل،زایشگاه ،دیالیز،رادیو لژی ،کلینیک امین ،ساختمان بهداشت سلامت ،اورژانس و … بازدید نمودند.

انارما۱

انارما۲

انارما۳

انارما۴

سرپرست فرمانداری انار در این بازدیدها ضمن تشکر از پیگیریهای مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت ،ائمه محترم جمعه،فرماندار سابق شهرستان ،نماینده سابق در مجلس شورای اسلامی، حجه الاسلام گنجی و خیرین بزرگواری که در این حوزه فعالیت نموده اند گفت: در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در شهرستان انار جهت ارتقاء کیفیت بهداشت و درمان انجام شده که جا دارد از خدمات بعمل آمده توسط دولت و خیرین این حوزه تشکر و قدردانی گردد.

انارما۵

وی افزود: بیمارستان انار نیز تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم در سال جاری نیز با اختصاص اعتبارات مناسب توسط دولت و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و مساعدت ائمه محترم جمعه و همچنین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هرچه سریعتر بیمارستان برای مردم قابل استفاده گردد.

انارما۸

طباطبایی ضمن گفتگو با مسئولین شبکه بهداشت در خصوص اعتبارات و مشکلات پیش رو جهت حل و فصل آنها تبادل نظر و بررسی نمود.

وی همچنین با تشکر از خیرینی که در تجهیز و بهسازی قسمتهای مختلف شبکه بهداشت و درمان انار همکاری نموده اند گفت: در شهرستان انار خیرین در قسمتهای مختلف از جمله بهداشت و درمان به کمک دولت آمده اند و در این خصوص در روند خدمت رسانی بهتر به مردم تسریع ایجاد نموده اند که از آنها قدردانی میگردد.

انارما۷

سرپرست فرمانداری انار با گرامیداشت نیات و خدمات اثرگذار و خداپسندانه خیرین مکرم اظهار داشت: کار خیرین سعادتی است که خداوند به آنها عطا کرده و بعنوان باقیات و صالحات نزد خداوند متعال می ماند و برای مردم نیز قابل لمس و قدردانی می باشد.

انارما۹

وی همچنین افزود: در سال گذشته اعتبارات قابل ملاحظه ای برای بهداشت و درمان شهرستان انار نیز در نظر گرفته شده که ساخت بیمارستان ۳۲ تختخوابی از آن جمله است و مانیز جهت تسریع در بهره برداری رسیدن آن تلاش لازم را انجام می دهیم.

انارما۱۰

لازم به توضیح است که شبکه بهداشت و درمان انار دارای ۵ مرکز بهداشتی درمانی ، ۴ پایگاه فوریتهای ۱۱۵ ،یک کلینیک تخصصی در سطح شهرستان می باشد که در سال ۱۳۹۴ جمعیتی بالغ بر ۱۸۴۰۰ نفر مراجعه کننده به پزشکان متخصص و حدود ۹۶ هزار مراجعه به پزشکان عمومی داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام خانوادگی حسن دوشنبه 6 ژوئن 2016 - 9:30 ق.ظ

زحمتش فرماندار سابق کشیده عکس هاشو دیگران می گیرند از حالا به بعد ادامه دادی کاری کرده ای این کارهای سابق فرماندارر قبلی است پل تقاطع غیر هم سطح اعتبارش گزفته شده هیچ کس هم نیاشد ساخته می شود زحمت اش دیگری کشیده

همشهری سه‌شنبه 7 ژوئن 2016 - 1:33 ب.ظ

این دهقان چکاره هست که همه جابایدباشه.قدیماکه تورادیدلژی بود.الان گویاتودبیرخانه هست.نکنه معاون برجی هست الان

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی