شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 18 May 2024

به گزارش انارما ،دوشنبه شب۱۷خرداد ، جمعی از کسبه و شهروندان شهر انار با حضور در جلسه شورای شهر اعتراض خود را نسبت به انسداد بریدگی بلوار جمهوری اسلامی شهر انار اعلام کردند. علی قدیری عضو شورای شهر انار در این جلسه که با حضور  رئیس اداره اوقاف ،فرماندار ،شهردار و دادستان انار برگزار شد […]

به گزارش انارما ،دوشنبه شب۱۷خرداد ، جمعی از کسبه و شهروندان شهر انار با حضور در جلسه شورای شهر اعتراض خود را نسبت به انسداد بریدگی بلوار جمهوری اسلامی شهر انار اعلام کردند.

علی قدیری عضو شورای شهر انار در این جلسه که با حضور  رئیس اداره اوقاف ،فرماندار ،شهردار و دادستان انار برگزار شد از فرماندار خواست تا این اعتراض را در جلسه شورای ترافیک شهرستان انار مطرح کند.

قدیری در این خصوص گفت: انسداد این مسیر از نگاه مردم بدست شهرداری بوده است اما در واقع با تصمیم شورای ترافیک شهرستان که ریاست آن به عهده فرماندار است این مسیر بسته شده است.

وی همچنین با بیان اینکه بر اساس قانون بلوار های با طول کمتر از ۱۲۰۰متر نیاز به بریدگی ندارند تصریح کرد: این بلوار هم چنین شرایطی دارد اما باید بر اساس شرایط و موقعیت جغرافیایی این مسیر تصمیم گرفت که با بسته شدن این مسیر بسیاری از رفت و آمد های روزانه مردم مختل شده است.

علی قدیری در پایان از فرماندار انار خواست تا این اعتراض را در جلسه شورای ترافیک مطرح کند.

در ادامه طباطبایی فرماندار انار نیز با بیان اینکه تصمیم گیری در این خصوص نیاز به کار کارشناسی دارد  برای پیگیری این موضوع قول مساعد داد.

لازم بذکر است در سال گذشته بریدگی بلوار جمهوری اسلامی که در جنب ساختمان کنونی تالار شهر قرار دارد به دلیل خطرساز بودن و با رای تمامی ۸عضو شورای ترافیک انار مسدود شد.

انارما

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خا نوادگی حسین احمدی سه‌شنبه 7 ژوئن 2016 - 7:24 ق.ظ

با سلام خوا هشمندام اعلام نماید که بلوارمطهری جنب کوچه مسجد زینبیه بریدگی خیلی خطر ناک ودر این چند روز چند ین تصادف وبخصوص در شب که موتور سیکلت ما با چراغ خاموشکه در تاریخ۸/۳/در ساعت ۵ یکی تصادف ودر ساعت ۹ هم یکی دیگر واز شهر دار محترم خوا هشمند ام که اقدامی در این مورد بکند

ناشناس سه‌شنبه 7 ژوئن 2016 - 8:16 ق.ظ

چیچیو بازش کنن این بریدگی خیلی خطرناک بود مث اینکه تصادفات زیاد این چندوقته باعث شده برا مردم عادی شه خطر!!!!!!!!!!

.. سه‌شنبه 7 ژوئن 2016 - 11:13 ق.ظ

اصلا هم نباید باز بشه..ما ساکنین کوچه جمهوری ۸ که خیلی راضی هستیم از بسته شدن بریدگی.قبلا هرکی میخاس دادگاه.بیمه.دارایی.اداره آب.برق.بره از کوچه ما رد میشد.کوچه ما شده بود اتوبان.آقای قدیری لطفا شما نمیخاد نظر بدی.آقای فرماندار از شما خواهش میکنم باز نکنید..۴ تا مغازه دار اومدن اعتراض کردن.اگه اینجوری باشه پس مغازه دارای کرمان و یزد چی باید بگن..بابا جمع کن این بساطو آقای…..همه این بازیا رو تو درست میکنی.

ناشناس سه‌شنبه 7 ژوئن 2016 - 11:44 ق.ظ

من ساکنم کچه ۸ هستم واقعا خسته شدیم از بس دور زدیم رفتیم از بالا پاسگاه دور زدیم
خب چراغ چشمک زن بزارین ک تصادف نشه
حالا اون بالا رو هم ک درست کردن کسی کار دادگاه پاسگاه داشت اونجا میره کاری ب کوچه نداره

ناشناس سه‌شنبه 7 ژوئن 2016 - 11:45 ق.ظ

به خدا باز کنین واقعا سخت شده راه

وفا سه‌شنبه 7 ژوئن 2016 - 12:11 ب.ظ

باید باز بشه خسته شدیم از دست این کارای شما.

.. سه‌شنبه 7 ژوئن 2016 - 1:48 ب.ظ

عزیزی که میگه من اهل کوچه ۸ هستم..الان که خیلی راحت رفت و آمد میکنیم.هیچی راهمون دور نشده.خطرشم خیلی کمتره

ناشناس چهارشنبه 8 ژوئن 2016 - 10:30 ق.ظ

قبلا از خیابون امام میومدیمن راس از اینجا دور میزدیم میرفتیم تو کوچه ولی الان باید دور فلکه بریم بالا پاسگاه تازه بلوار بالا سر کوچمونم خاکیه دی بدتر

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 9 ژوئن 2016 - 1:41 ب.ظ

بهترین کاراین است که بازشودودراین سه راه چراغ راهنمایی قرارگیردمثل بلواردانشجوی یزدی

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی