جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024

قطعا از تصمیمات شهرداری در این خصوص پشتیبانی و حمایت می کنیم و در برخورد با مخلان نظم و کسانی که بدون مدرک سعی در کارشکنی و مالکیت غیرقانونی هستند قاطعیت خواهیم داشت. به گزارش انارما ، مرتضی رعیتی دادستان انار در جلسه شورای شهر  که با حضور فرماندار و رئیس اداره اوقاف انار برگزار […]

قطعا از تصمیمات شهرداری در این خصوص پشتیبانی و حمایت می کنیم و در برخورد با مخلان نظم و کسانی که بدون مدرک سعی در کارشکنی و مالکیت غیرقانونی هستند قاطعیت خواهیم داشت.

به گزارش انارما ، مرتضی رعیتی دادستان انار در جلسه شورای شهر  که با حضور فرماندار و رئیس اداره اوقاف انار برگزار شد ضمن خیر مقدم به فرماندار جدید ابراز امیدواری کرد با حضور سیدضیاالدین طباطبایی فصل تازه ای از هماهنگی و همدلی بین مسئولین شهرستان انار آغاز شود.

وی اظهار داشت: وقتی همدلی و تعامل باشد مشکلات شهرستان را در داخل شهر میتوان حل کرد و نباید شرایط به جایی کشیده شود که مسئولین به دنبال زدن زیرآب زدن و دامن زدن به اختلافات با یکدیگر باشند.

دادستان انار با اشاره به عدم حضور نهاد تعزیرات حکومتی در انار گفت: در شهر انار مامور تعزیرات حکومتی نداریم و از فرماندار میخواهیم در این خصوص همت مضاعف داشته باشند تا حداقل یک مامور مستقل و همیشگی ویژه شهر انار حضور داشته باشد.

رعیتی در ادامه به بحث ناامنی های شهرستان انار اشاره کرد و گفت: معضلات ایجاد ناامنی به واسطه حضور افاغنه غیرمجاز همچنان در شهر انار وجود دارد و در همین اواخر نیز چندین فقره حادثه و سرقت با محوریت اتباع افغانی در شهرستان انار به وقوع پیوسته است.

دادستان انار در خصوص مشکلات ایجاد شده بر سر راه شهرداری در بحث تملک اراضی در حال ساخت پارک و خیابان در شهر انار گفت: دستگاه قضایی شهر انار با اتکا به قانون قطعا از تصمیمات شهرداری در این خصوص پشتیبانی و حمایت می کند و در برخورد با مخلان و کسانی که بدون مدرک سعی در کارشکنی و مالکیت غیرقانونی هستند قاطعیت خواهد داشت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

حکم پرونده سرقت آب در انار صادر شد

حکم پرونده برداشت غیر مجاز از آب شرب در یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان انار صادر شد. ...

یادداشت های خصوصی